Friday, July 27, 2012

HUH INI THE BEST OF HISHAMUDDIN KAU PERNAH TENGUK - INI BEZA BN DAN PR


Ini adalah gambar terbaek Hishamuddin aku pernah tenguk dan aku tidak boleh menipu kerana aku sememangnya menyukai gambar gambar ini yang bagi ku semacam ada aura. Aku merasakan ini adalah pendekatan yang hebat yang tidak ada dalam kamus  PR selaku pemimpin. Hisham tak perlu naik ke pentas berdebat dan merendahkan serta menipu untuk menyelamatkan diri macan lebai ketua dewan pemuda PAS, yang sangat memalukan yang terpaksa menipu untuk menutup malu.

Aku juga tidak pernah menyangkakan dan mungkin bukan aku saja , ramai di antara kita tdiak tahu atau tidak peduli ada kehidupan seperti ini. Syabas Hisham dan beliau kelihatan Macho bersama anak anak ini.


Terharu aku apabila melihat anak anak ini berjalan dengan seorang menteri. Oh rupanya ada anak anak sebegini ya...Kita selama ini  mengabaikan mereka , kita menumpukan kepada anak anak yatim dan anak kurang upaya, kita lupa mereka ini juga serba kekurangan dan  hidup mereka juga mencabar.Syabas , jika  mereka ini tidak didampingi mereka ini juga akan hancur dan mengikut jejak jejak kehidupan jalanan ini.



Cute kan yang pakai baju Malaysia dan yang Hishanmuddin pegang tangan itu, Korang boleh tak rasakan apakah perasaan anak anak ini sekarang. Hebat ... tentu mereka begitu bangga kerana ada seorang menteri yang turun melihat dan ambil tahu tentang diri mereka bukan hanya turun pada pentas pentas ceramah janji nak bagi ini nak bagi itu , nak bagi syurga nak bagi dunia , bulan dan bintang. Ibu pejabat PAS selangkah saja di belakang Lorong Haji Taib. Ada mereka peduli, apa nak peduli hal hal sebegini. Pak lebai PAS lebih pentingkan Abby Abadi lagi dari anak anak sebegini.


Korang ingat apa , Mat Sabu Mahpus Omar nak buat macam ini ke , aku rasa kalau diorang datang kat sini , korang puas  pulak nak cari diorang kat bilik bilik di lorong Raja Taib ini.

Ini bukannya lakonan, aku suka gambar ini.

harap dapat cari jalan keluar untuk mereka ini . kalau nak tahu siapa ini tanya lah lebai PAS yg beribu pejabat kat sini. Diorang tahu lah selalu kan......


Harap Hisham  memahami dan akan membantu. Inilah pemimpin yang kita mahukan .Kalau Azmin Ali datang puas pula kita nak cari dia gi makan Ice  Cream . abis tandas tandas kita kena gedah.



Tahniah.....

Kesian anak yang tidak berdosa ini, Syabas puan ..







Angkat topi kepada mak cik ini yang baju pink belang ini. Macam SAmbiga  bentuk badan dan rambut nya tapi hatinya jauh beza dari Ambiga. Ambiga  hatinya berulat busuk macam taik di jamban , hati mak cik ini wangi dan harum bukan macam harum sundal malam. tapi sememang harum. Semoga tuhan berikan beliau ganjaran yang setimpalnya. Orang yang macam ini patut kita anugerahkan  Dato'.


INSYALLAH JIKA ADA KESEMPATAN TB AKAN TURUN SATU MALAM MENJELANG RAYA INI UNTUK MENINJAU TEMPAT INI DAN MERAKAM KAN PULA APA YANG TB LIHAT NANTI UNTUK UPDATE KAT U ALL.

4 comments:

  1. mereka juga manusia ..sama sperti kita..! perlukan bimbingan dan sokongan...bukannya cemuhan semata..mata....

    ReplyDelete
  2. time nak pilihanraya mcm ni la...lps ni xda dh la haahahaha...smua ni xmengaburi mata penyokong2 Pakatan Rakyat...kami dh jemu...

    ReplyDelete
  3. Gambar mempunyai sejuta makna....
    Tak payah nak spin putar belit dan kelentong...
    Bravo hisham... Ini baru nampak pemimpin yg mendekati rakyat... Bukan pemimpin yg sebuk nak kaut sebanyak harta yg bole dan rak pedulu langsung kat rakyat...
    Terharu tengok dia pegang tangan budak pompuan yg cute tu. Hisham kiss baby dgn penuh kasih sayang... Tak ada lakonan langsung... Terbaik...

    ReplyDelete
  4. kenapa lorong hj taib masih lagi menjadi syurga pelacuran..sudah berpuluh tahun tapi masalah ni masih berleluasa..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts