Tuesday, July 17, 2012

Anwar nak tipu rakyat Sarawak kononnya Tun yang nak rompak RM2 billion : wei Nuar bayar dulu RM3 Billion

ANWAR NAK “LESING” TUN MAHATHIR?

-ANWAR IBRAHIM NI BERANI DARI “BELAKANG” JE (MEMANG PUN!) ..DAPAT KE BANG ANU? TUN MAHATHIR TU ALHAMDULLILLAH, MASIH SIHAT WALAFIAT JER, MASIH KUAT & SIHAT, YANG MENGAKU SELALU KURENG SIHAT TU AWAK, SAKIT PINGGANG LAH, SAKIT TENGKUKLAH .. TAKUT-TAKUT PULAK, TUN MAHATHIR YANG “LESING” KAMU PULAK .. KEKEKE!-

Si penakut Anwar Ibrahim mencemuh mantan Perdana Menteri Tun Mahathir Mohammad dengan amaran agar jangan mencampuri urusan politik Negara jika tidak dia akan “melesing” Tun Mahathir.

“Tun Mahathir usah mencampuri urusan politik Negara, awak dah bersara, buat-buat cara bersara, jaga anak, jaga cucu jer, tak payah nak sibuk-sibuk,  kalau sibuk juga ganggu aku jugak..eehhh…kang aku bagi kang!.” (Sambil menunjuk gaya menumbuk).

"Saya yang sebenarnya menyelamat ekonomi Malaysia pada masa tu (1998), Tun Mahathir yang sebenarnnya nak menggunakan RM2 billion duit negara untuk kepentingan pribadi," kencing Anwar lagi.

Begitulah di antara ungkapan Anwar Ibrahim ketika berceramah di Satok, Kuching beberapa malam lepas.

Anwar mungkin dah terlupa yang dia sendiri pernah hampir menangis merayu macam budak kecik kat orang nak di “lesingnya” itu (Tun Mahathir) kerana nak masuk balik dalam UMNO pada 1998 dulu setelah di pecat jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Apa-apa pun, Tun Mahathir tak ada kat Satok pada malam tu nak mempertahankan dirinya .. Tidak seperti Anwar Ibrahim yang di beri peluang mempertahankan dirinya di hadapan MT UMNO sebelum di pecat!

Pendekata, Anwar Ibrahim sebenarnya penakut, berani kat “belakang” jer!! (Memang pun!) 
sumber:  http://theunreportednews.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts