Friday, July 27, 2012

Rumah idaman - Mampukah kita memiliki jika tidak tenguk aja lah kat sini

Semua orang mempunyai idaman dan angan angan untuk memiliki rumah yang serba cantik selesa dan nyaman untuk di diami. Mampukah kita untuk memiliki rumah yang bernilai berjuta juta ringgit ini. Alangkah bahagia jika  memounyai rumah yang menarik seperti ini dan tentu juga  yang menghuni rumah ini yang cantik juga...ha tu lah tuhan tak nak bagi. belum dapat rumah macam ni dah berangan nak cari bini cantik...duduk aja umah ko tuh ngan bini ko sekarang , elok pun aman dan bahagia , tak payah lah nak berangan angan nak bini cantik ...amboiii....kata kawan aku bila aku kata kalau rumah ni tentu bini  nya cantik juga. :::: aku jawab balik..hoi...ko ingat apa ..bini aku tak cantik tak layak duduk rumah macam ini...Ha terdiam dia , bini aku macam Aida Rahim muda muda dulu tau, buka macam Aida Rahim yang tua macam sekarang, huh....... Abih  mak nyah tuh jawab kat aku balik ::abis bini ko tak tua..Aida Rahim aja tua.... Huh malas aku layan mak yah ni.







Rumah ini idaman freinds aku EzLynda EA
aku petik dari FB https://www.facebook.com/TepakBersulam#!/suedy.suwendy

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts