Sunday, July 22, 2012

Nik Ajiz ditambat pada bulan puasa ini :: Bisikan syaitan



PAS hanya ada  bulan puasa ini sahaja lagi untuk membuktikan kepada rakyat bahawa mereka adalah benar benar parti Islam setelah bertahun tahun yang lalu mereka mengamalkan  perangai syaitan yang diketuai oleh bapak Syaitan (pinjam kata Rahim Nor). 

Sebaik baiknya pengikut PAS perlulah berubah di bulan puasa ini kerana seperti yang dimaklum bahawa  bapak syaitan dan konco konco nya kini sedang diikat  dan tidak boleh membuat  fitnah dan menabur fitnah fitnah yang jahat. (Nik Ajis ::Bapak Syaitan kini sedang diikat)

Namun sehingga berita ini ditulis , PAS semakin jahat menuduh orang UMNO menyembah syaitan. Anak Bapak Syaitan Nik Abduh telah menuduh orang UMNO sebagai menyembah syaitan walhal yang menyembah bapak syaitan sebenar adalah Nik Abduh dan pengikut pengikut tegar mereka. Sekarang mereka rehat kerana Syaitan semua diikat.

Mereka juga  cuba menanam sesuatu yang tidak baik di sanubari rakyat dengan fitnah jahat mengatakan kerajaan Malaysia adalah kerajaan zalim setelah kerajaan Malaysia  di bawah kepimpinan Dato' Seri Najib berjaya mendekati diri pemimpin dengan rakyat. Jangan lah percaya fitnah jahat PAS ini yang kini sibuk rekrut artis artis untuk dijadikan ahli mereka kerana mereka juga mahu hidup dan menumpang glamour artis artis ini tetapi malangnya artis yang mereka rekrut semuanya  adalah artis expired.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts