Wednesday, July 25, 2012

3000 orang Islam mati dibakar (lihat Gambar) kerana mereka orang Islam , kenapa kita berdiam diri ?


Jika kamu mempunyai perasaan dan punya naluri yang dapat merasakan pasti kamu tahu bagaimana rasanya , peritnya mereka ini ketika dikepung  dan satu keluarga dibakar hanya kerana mereka adalah orang Islam. Mengapa ini boleh terjadi adalah kerana orang Islam tidak lagi menghargai orang Islam , Orang Islam menyifatkan saudara Islam sebagai musuh, orang Islam mahu merampas kuasa orang Islam. Akhirnya yang terpinggir lemah adalah orang Islam juga. 3000 orang Islam di bunuh di Myanmar kerana  mereka adalah oramg Islam. Bagaimana boleh terjadi orang Islam lain hanya mnediamkan diri.


Our Muslims brothers and sisters are being killed just because they are Muslims. And the whole world remained silent when 3000 Muslims were killed in Burma.


Let's us all be United as ONE Ummah.

Step up and share the Image to spread the awareness

3 comments:

  1. Pihak kerajaan perlu bertindak dalam hal ini sebagai Negara Umat Islam .. Agensi tertentu dalam kerajaan hendaklah mengharamkan kemasukan pekerja myanmar yang non-muslim.. sebagai tanda bantahan keras dan tegas ..

    Lebai PAS sibuk berebut kuasa dan kerusi, jenis mendahulukan orang kafir dan musyrik dari orang Islam sendiri ...

    ReplyDelete
  2. tuan admin..gambar pertama tu diatas tu bukan etnik muslim rohingya..tu kat afrika..ramai mati bila berebut minyak yang tumpah dijalanraya tanpa menyedari api merecik kat tangki lori minyak dan meletup..cuba check google..

    ReplyDelete
  3. Wahhh parah lohhh..... itu gambar ama beritanya kagak bener!!!!
    di saring dulu gan kalo bikin berita... itu tragedi meledaknya tangki BBM yang tumpah di afrika 1 tahun silam.. bukan 3000 0rg.. tapi kurang lebih 300 rang.. dasar lebayy ahhh..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts