Monday, July 16, 2012

Abby Abadi dah insaf tak nak join PAS lagi sebab.....

Tuan Ibrahim Tuan Man ketua penerangan PAS di marahi oleh penyokong PAS dan juga Nik Aziz kerana membawa masuk artis cekai yang dah tak laku. Ha ha ha artis yang dah tak leh cari makan. Macam Aishah..Bob Lokman, Hiaree Othman , Abby Abadi yang baru masuk Islam semua. 

Artis yang pendek akal tak tahu dan tak kenal Islam dan terus ditipu oleh PAS untuk kepentingan politik. Islam suruh kutuk fitnah pemimpin dan kerajaan tiap tiap malam ke kat atas pentas ?? Itu Islam ke?? nak masuk Islam masuk aja lah...lepas tuh collect duit tin milo. 

Sekurang kurangnya artis yang bersama BN mereka tidak hartap duit Tin Milo. Semalam mereka bersama PM menunjukkan sokongan padu terhadap PM dalam satu program Remaja. Bukan pergi naik pentas ngutuk . 

Hebat mereka ini dan mereka ini artis klass satu bukan artis yang dah duduk kelas 3 dan expired macam Aishah. Dah tak ada spring. korang nak tenguk :: tapi apa apa hal kredit kat AAKJ , aku cilok gambar dia. ha ha ha.... yg aku nampak Aaron Aziz , Aznil Nawawi , Dato Hattan , Os , Dato' Dj Dave Adi Putra dll termasuk lah aku selitkan gambar yg Nik Aziz tak nak tenguk Amy sertai UMNO.

aku nampak juga artis film Hindi  Dato Aziz dan Dato Hish.....artis gak tuh....

Hah..Abby ko nak join PAS lagi... ko tenguk betapa hebatnya artis artis dalam BN, ko join artis busuk tuh wat apa... Bob tuh , kain pelekat sebulan tak basuh tuh...








No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts