Tuesday, July 31, 2012

ABBY BUKAN PAKAI TUDUNG SAJA TAPI KEPERIBADIAN OUT :MULUT KENA JAGA !!!

Abby apalah nak dihebohkan sangat sehingga kecoh akhbar lidah haram PAS menyiarkan kontark Abby ditamatkan kerana menyertai PAS. Betullah tuh , kalau saya jadi empunya jenama , saya juga akan tamatkan kontrak Abby. Betulah , pakai tudung ini perlu punya keperibadian dan jaga tutur kata. Bukan kepala saja bertudung tetapi yang lain lain  tidak dijaga.

Syarikat itu buat business , apa guna terlibat dalam kancah politik Abby yang baru saja  beberapa hari masuk Islam dalam satu penghijrahan yang tiba tiba dan terus dianugerahkan sebagai ustazah dan terus mengharmkan rakan rakan lain yang  cari makan dengan kerajaan dan yang tidak bertudung.

Apalah sangat duit kontrak dengan syarikat jenama tudung itu dan Abby patut bertawakal saja kerana rezeki ditangan tuhan lagi pun janagn jadi orang yang tamak haloba kerana  duit Tin milo tiap tiap malamkan banyak. Bukan susah sangat , hina aja kawan kawan artis lain yang kononya belum Islam dan hina saja kerajaan.

Apa apa pun Tahniah lah kepada Norman Hakim yang baru menimang cahaya mata semoga berbahagia sehingga anak cucu. "igat lagi bila Norman cool aja  ketika diserang oleh Abby dulu, memang lah.....".Tentu Norman rasa lega sekarang dan bahagia ngan keluarga baru.

: :tb

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts