Thursday, July 21, 2011

TBH Bunuh diri - percaya atau tidak , tuh korang punya pasal lah.

Teoh Beng Hock mati bunuh diri akibat dari tekanan yang di hadapinya dari beberapa pemimpin DAP yang mengugutnya. Teoh mati bunuh diri akibat pendedahannya dalam penyelewengan wang Rakyat yang di rompak kerajaan Pakatan Selangor.

Mati hidup balik pembangkang tidak kan percaya. Cakap macam mana pun , keluarlah bukti macam mana pun , mereka tidak akan percaya.Tapi sapa peduli mereka tidak percaya .

Dengan keputusan oleh suruhanjaya ini pasti membuatkan DAP tidak senang duduk dan akan menggunakan isu ini menyalahkan kerajaan bagi menutup pekungnya. 

Apa juga  tindakan mereka Suruhanjaya bebas sudah membuat keputusan. Percaya atau tidak keputusan tetap akan didedahkan. Semoga kita tidak terikut dengan permainan DAP dan sebagai seorang Islam adalah tidak sewajarnya kita menyokong orang yang Mati Bunuh Diri.
baca sini lagi

1 comment:

  1. apapon pbangkang akan terus myalahi kerajaan, myalahi badan SPRM...Dap sengaja memanjangkan isu ni utk meraihkan simpati n sokongan org ramai...dengan laporan dari Suruhanjaya bebas ini maka dah jelas mereka2 ni mpunyai agenda tertentu bagi kpentingan Dap...GANYANG DAP, GANYANG PR....

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts