Thursday, July 21, 2011

Hina lagu kebangsaan boleh popular - kebenaran tak bererti lagi , BUATLAH JAHAT BARU JADI BETUL

Cilaka cilaka cilaka. kalau lah Tok Guru Nik Aziz tak ajar anak buahnya  mencarut dan berkawan dengan Syaitan dan menjilat jubur Anwar pasti anak anak muda kita tidak akan jadi kurang ajar menghina negara kita. Ini semua angkara Anwar yang sanggup laku apa saja demi mendapat  kerusi Perdana Menteri. Kemaruk betul Anwar sehingga  sanggup menjadi petualang Negara.

Selain dari Namewee yang kecoh hina bendera dan lagu negara ku kini lahir pula budak Melayu yang kepingin menjadi  popular macam Namewee sebab mereka tahu, SKMM dan institusi kerajaan semua tak ada telor nak tangkap bangsa Cina dan pembangkang  yang hina kerajaan dan negara kita. tak ada undang undang, tenguk saja lah si Namewee itu sampai hari ini masih bebas dan nak diberikan geran lagi untuk buat penerbitan. Kalau orang Melayu , cepat saja kena Hina lagu kebangsaan boleh jadi popular.Sekarang ini buat yang jahat dan tak betul lagi popular dari yang baik dan kebenaran. KEBENARAN TAK BERERTI LAGI , BUATLAH JAHAT BARU JADI BETUL.

Ini biodata si penghina lagu negara ku, kita tenguk jadi popular atau kena tangkap.


Berikut adalah biodata seorang pelayar laman sosial Facebook yang biadap dan keterlaluan menghina Lagu Kebangsaan Negaraku dan Raja-Raja Melayu:

Nama: Mohamad Farizal bin Ismail.
NRIC: 830505-10-5773.
Umur: 28 tahun.
Tarikh Lahir: 05/05/1983.
Asal: Taman Kandis Permai, Selangor.
Pendidikan: Bekas pelajar UMT. Tamat pelajaran tahun 2007. Seperti idolanya Anwar Ibrahim, beliau juga bengap kerana hanya menamatkan pelajaran hanya Kelas Ketiga.

1 comment:

  1. lbh ramai yg akan ikut jejak sebegini andai tiada apa2 tindakan tegas thadap mereka ni....jelas skali mereka ni amat biadap & kurang ajar....

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts