Thursday, July 28, 2011

Kurang ajar biadab penyokong Anwar cuba dekati Perdana Menteri.

Cubaan 10 orang AMK untuk berjumoa dengan Perdana Menteri dengan emmakai baju kuning semalam cuba mencabar kewibawaan pihak Polis dan amat kurang ajar sekali. Belum pernah terjadi mana mana Perdana Menteri cuba di dekati oleh rakyat secara begini. Apa lagi yang mereka mahukan? Ambiga sudah serahkan memorundum kepada DYMM YDP Agung.

Anwar Ibrahim mengajar pengikutnya menjadi kurang ajar. Lihat Video ini.


3 comments:

  1. Nasib baik hari itu tak dpt turun kalau saya turun mmg lompang muka si jahanam2 ini...'apa salah saya????'Tanya palk...ikut protokol ker bodoh?

    ReplyDelete
  2. heellooo........
    aku nk ckap skittt korang tu nk jpew siapa....adik2 korang kew...itu orang no satu malaysia...pemimpin kita...bt ape ko nk jpew die nk bg surat psl bersih tu dpan rakyat so korang bole jd hero...come on bangsa2 melayu tlong la hormat skit pemimpin kte...jgn asyik nk jatuh kan kan air muka orang lain...,tlong la aku skrang tgah dok menhitung hari bila la kita nie akan jd hamba abdi dekat negara sendiri...aku cume nk nasihat korang semua balik rumah masing2 tgk la wajah ibubapa, isteri, adik beradik dan anak2 kita...sanggup kew kita jual maruah keluarga kita semata2 untuk kepentingan orang lain yang belum tentu akan menghargai kita....satu agama, satu bangsa, satu pegangan tp ingat la hati masing2 lain........pls wake up saudara2ku.........

    ReplyDelete
  3. mmg babi , dah lah muka mcm babi

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts