Monday, May 28, 2012

PANAS : UMI HAFILDA TIBAI NURUL IZZAH DAN ANWAR IBRAHIM ANAK BERANAK DEPAN PENYOKONG PR

Ini tidak kena mengena dengan UMNO , ini antara Umi Hafilda dengan Anwar dan keluarga dan keluarga Umi Hafilda.

Persoalannya kenapa Anwar tak berani saman Umi Hafilda apabila Umi terang terang cakap Anwar Berzinah dengan Shamsidar Taharin. Nurul Izzah di panggil anak penzinah - saman lah Umi Hafilda


Yang ini Umi lanyak  Anwar Ibrahim sampai Anwar Ibrahim sebut Sial Sial....... Bapak Penzinah .. Saman lah Anwar..... Macam mana nak debat dengan PM dengan Umi pun ko terkeluar perkataan Sial ........... Ko anak beranak debat dengan UMI dahulu baru leh jumpa PM. Belajar dulu cara debat.  

SAMAN LAH UMI DIA KATA KO PENZINAH - BERZINAH DENGAN SHAMSIDAR TAHARIN KAKAK IPARNYA, NURUL SAAN LAH UMI DIA KATA KO ANAK PENZINAH




Gambar dua beranak kena tibai dengan Umi Hafilda sampai naik darah si bapa dan si anak turun darah......

Ini lha rupa pemimpin yang berangan nak jadi perdana Menteri , macam dah kena HIV.

4 comments:

  1. Assalamualaikum,

    " Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    Daripada posting tuan hamba,maaf jika saya katakan hati anda terlalu kotor dan gelap.Ianya juga bukan cerminan hati seorang yang benar beriman dengan Allah SWT.Pesan saya,sekiranya anda seorang muslim bersegeralah untuk bertaubat,hampirkanlah diri anda dengan ajaran Islam yang sebenar.Saya bimbang jika dihujung usia anda yang terpacul keluar hanyalah caci-nista yang penuh kekejian.

    ReplyDelete
  3. Cikgu"S"said:
    Kalau aku jadi Anwar Ibrahim dah lama bunuh diri.Orang dah tak mahu terima lagi.Di kalangan orang ramai di mana2 saja kutuk habis Anwar ini.Malu.Malu besar.Cuma Anwar tak dengar sendiri maki hamun dan kutukan rakyat ini.Yang Anwar dapat dengar kutukan daripada Umi Hafida saje,sebenarnya jutaan orang kutuk Anwar macam Umi Afida kutuk.
    Yang ni Anwar Ibrahim kena tahu.Mungkin orang2 yang berada disekeliling kamu tak beri tahu pada kamu.Dia orang tu takut tak dapat habun daripada kamu.Itu sebab mereka sembunyikan hal2 yang buruk mengenai kamu.Aku yakin Rafizi itu pun satu masa nanti akan tinggalkan kamu kalau dia tak dapat apa2 habuan daripada kamu.
    Kamu akan ketinggalan seorang diri terkontang-konteng.Paling hebat pun kamu akan pindah ke luar negara.
    Anwar,dengan ini tamatlah kerear politik anda buat selama2nya.Mengenai PKR dia akan rebah ,rata bersama tanah dan lenyap bersama debu2 di tiup angin entah kemana.

    ReplyDelete
  4. Ade pulak "dah lama bunuh diri" what??? Orang yang tak fikir je bunuh diri. Google la apa hukum bunuh diri kan. Kalau Umi seorang yang baik, dia xakan mencaci or menghina orang. MUNGKIN anwar buat perkara tersebut, tapi kalau dia dah bertaubat?? Jangan menghukum orang. Tapi, kalau anwar xbuat. Macam mana nak mintak maaf. Dah la kita menfitnah orang. #Maaf kalau terkasar

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts