Monday, May 21, 2012

Bapa Segala Kapir Persendakan Bangsa dan Agama - ingat UMNO hairan sangat..

sakit lah bodoh......ambo bukan nak buat sangat Hudud itu ambo saje aje nak salahakan  UMNO ,,,,
Apabila Nik Aziz kata boleh bermuza`karah dengan mana mana pihak aku dah tahu bahawa ini tidak akan terjadi kerana aku tahu sifat Nik Aziz , betul lah seperti yang  Rahim Noor katakan. 

Kali ini aku cuba memujuk hati aku untuk mempercayai  sekali saja lagi kata kata Nik Aziz ini.Aku hanya mampu  meyakinkan diri aku  hanya dengan kelebihan 10 peratus saja. Macam itu sekali tidak percaya  aku kepada Nik Aziz.

Tak sempat hati aku melunaskan kepercayaan itu ,  tersembur lidah bercabang Nik Aziz memberikan syarat kepada Muzakarah yang mahu  beliau sendiri pinta. Dia yang minta  untuk bermuzakarah , dia pula yang letakkan syarat. Gila kan orang tua iji.

Kata katanya hanya lah untuk meyakinkan Jumud Jumud kononnya UMNO yang mahu bermuzakarah dengan mereka.

Bukan UMNO  hendak sangat  bermuzakarah dengan  PAS , bukan sebab  tidak mahukan perpaduan tetapi  sebab  Musyridul Am nya lidah bercabang dan" bapak kepada segala kapir" (pinjam ayat Rahim Noor) eloklah UMNO jangan layan saja parti yang dah sesat mesat ini.

Sama lah  seperti Hudud, Mereka yang tidak mahu buat sebab takut pada DAP, UMNO dipersalahkan. Habis  orang orang mereka dihasut dengan mengatakan  UMNO yang tak bagi buat Hudud sedangkan mereka tidak mahu melaksanakan nya.

Berbalik pada isu muzakarah ini, UMNO bukannya  rugi jika PAS tidak mahu berbaik baik dengan UMNO  kerana yang ditinggalkan sekarang bukannya UMNO. Yang ditinggalkan oleh rakyat sekarang adalah PAS.  KALAU MEREKA IKHLAS KENAPA  MEREKA TIDAK MENYERTAI PARTI KERAJAAN DAN KENAPA MAHU KERAJAAN SERTAI PARTI PEMBANGKANG.

* ORANG PUN RAMAI DAH TAK CAYA NIK AZIZ 

JOM JOIN FB TB - KLIK SAJA  LIKE DI SINI

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts