Saturday, May 19, 2012

Pak Cik Tak malu ke ambil duit durian runtuh ni.Muka macam kulit King Zir (hipokrit)


Samalah dengan apa yang berlaku di Sendayan  Negeti Sembilan apabila 9 orang menyaman  kerajaan Negeri Sembilan apabila FELDA Sendayan di naik tarafkan dan enggan menandatangani tawaran kerajaan Negeri. Namun Ketua yang menghasut  sebenarnya telah menanda tangani  surat perjanjian dan mereka lah orang yang awal awal menerima tawaran kerajaan.

 Setelah keputusan saman mereka diputuskan hakim dan mereka berada dalam kerugian apabila  tafsiran mahkamah terhadap tanah merela lebih rendah dari yang kerajaan tawar dan mereka juga terlepas rumah Banglo yang di tawarkan oleh kerajaan  bafru mereka menyesal. Yang jadi bapak penghasut sudah pun selamat kerana menandatangani tawaran kerajaan.

Hari ini  2 dari pakcik yang umur masing-masing 60 dan 61 tahun tapi begitu bodoh untuk ditipu Mazlan Aliman dan PAS datang mengambil duit durian runtuh.Sepatutnya  umur dan pengalaman yang banyak  tidak menghalang mereka dari ditipu hidup-hidup oleh Mazlan Aliman yang jauh lebih muda dari mereka, hanya kerana Mazlan Aliman itu dari parti yang memperjuangkan Islam, kononnya.

Inilah dia jumud jumud PAS yang tamak dan tidak sedarkan diri. Mereka ini hipokrit sama lah dengan parti anutan mereka.

TB

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts