Wednesday, May 23, 2012

Moderator Samdol Trojan Debat KJ - Rafizi- Berhenti dari makan gaji dengan kerajaan kerana haram bagi makan anak bini bila kerja tak ikhlas

Mamat yang jadi moderator dalam debat antara YB Khairy Jamaludin dengan Rafizi@Jambu Lembu ni amat dikenali dikalangan warga UIA. Selepas Aziz Bari berambus dan angkat kaki, dia ni yang masih tinggal mencekik gaji dari Kerajaan BN tapi langkah, pemikiran dan tindaknya langsung tidak mencerminkan rasa syukur dan berterima kasih kepada Kerajaan yang menyuap diri dan keluarganya makan setiap bulan.

Soal debat tadi kita seharunya beri kredit kepada KJ kerana konsisten dengan fakta dan berhujah dengan bernas! bukan macam Rafizi@jambu yang lebih banyak 'spin' isu politik hingga menjadikan hujah beliau lebih kepada ceramah politik! pendek kata KJ bungkuskan jambu Nuar ni dengan mengatakan bahawa Pakatan cuba nak janji bulan bintang tapi nak bagi pendidikan tadika percuma pun tak mampu!!!
KJ sempat tampar Pudin trojan horse dengan mengatakan kalau tak setuju dengan Kerajaan baik berhenti! baru ada prinsip! baru ada nilai perjuangan politik! kira baru ada new politic value ler..
Apa yang aku nak tulis ni berkenaan dengan mamat yang bernama Dr Maszlee ni. Dia ni lah yang menulis surat terbuka mengutuk dan menasihati Hassan Ali supaya jangan mendedahkan parasit parasit dalam PAS! Kita tahu bahawa beliau cuba untuk menutup pekung rakan rakan perjuangan beliau didalam PAS seperti Dr Dzulkifli MP Kuala Selangor!

Mamat ni jugak la yang menulis surat terbuka kepada Dato Ahmad Maslan yang tak tahan dek kerana Tok Mad mencampak Kitab Jinggay puak pakatan ke dalam tong sampah! Mamat ni sebenarnya pejuang pembangkang yang masih lagi bacul dan tidak berani berjuang secara terbuka menentang BN. Namun semua kenyataan beliau boleh dihidu dan didengar mirip dan senada dengan pembangkang!
Hari ini, malam tadi..Selain dari Rafizi yang mengambil peluang bersiaran langsung di Astro Awani, Mamat ni jugak mengambil peluang yang sama dengan menjalankan dakyah sonsangnya apabila mencabar PM untuk berdebat dengan Anwar Aljuburi!

Mamat ni cuba nak membersihkan diri Anwar yang sedia kotor dengan cuba mengangkat peliwat ini setara dan sepentas bersama sama PM! Kurang ajar!!! PM dan rakyat Malaysia tidak akan termakan dengan umpan bodoh puak haram ni! Rakyat Malaysia tidak akan sesekali membenarkan PM terjerumus kelembah kotor yang didiami oleh Anwar Aljub! Mamat ni tak payah nak ajar PM apa yang perlu dan tak perlu beliau lakukan! PM masih ada banyak lagi agenda penting dari melayan puak kotor, hina, tak bermaruah dan jijik serta ganas ini.

Rakyat Malaysia pasti tidak mengizinkannya...

Lu Fikir La Sendiri!!!

sumber : PolitikPutraMerdeka.blogspot.com

12 comments:

  1. Allah lebih berhak dan Maha mengetahui gaji seseorang itu haram atau halal... bukan ko wahai manusia atau bukan KERAJAAN KO sama sekali. Lebih baik kaji selidik diri sendiri adakah setiap ape yg ko makan tu betul2 halal?

    ReplyDelete
  2. Saya rasa debat itu ckup hampeh..dan tidak membawa apa-apa makna pun. Serang Pak mentua dan KJ secara pribadi.. tapi KJ cool je tak serang balik Pribadi Gondola tu. hampeh

    ReplyDelete
  3. ini bukan pertandingan debat piala apa2. bukan soal siapa kalah, siapa menang. soalnya, bagaimana halatuju negara dalam menghadapi isu pinjaman pendidikan tinggi.

    1. trend kadar kutipan semula belum menunjukkan nilai positif.
    2. 1% kos pentadbiran perlu dilupus serta-merta.

    ReplyDelete
  4. serang peribadi? haha. bodoh. org tanya duit petronas yg berbillion tu.. duit peribadi ke? kah3. jubo kao

    ReplyDelete
  5. admin xberani nak add comment. kah3.. ada 2 je komen. haha. blog anjing kurap. ptt xde komen. kah3.. hidup BARISAN NASIONAL. kah3. hidup dlm buangan. admin xde konek nak berhujjah. komen blog sendiri. hahahaha. lawak

    ReplyDelete
  6. Tutupla blog bodo ko ni..ape ko igt gaji die bapak ko yang bayar ke?bukan bapak ko bkn jugak rosmah yg bayar..Suruh najib antar je Rosmah debat..die bkn tau pape..

    ReplyDelete
  7. Rafizi lembu tu is nobody compare to kj,salute to u bro kj

    ReplyDelete
  8. kaki bontot(nuar brahim)mana layak nak debat dengan YAB DATUK SRI NAJIB TUN ABDUL RAZAK....nak debat pun cari lah yang setaraf dengan kamu macam ibu ayam ke, bapak ayam ke?baru betul..

    ReplyDelete
  9. mengaku plak duit kerajaan. itu duit rakyat la ngok. kerajaan ni pemegang amanah rakyat je. bila kerajaan tak amanah , mcm ni la jd nya

    ReplyDelete
  10. Astsagfirullah.ko orang ne.jgn ikut telunjuk nafsu syaitan,.mcm samseng..
    sedar la kita ni semua nya menumpang di bumi Allah..

    ReplyDelete
  11. Ooooohhhh. . Ngek ngok le. . .Ada tapih2 lak. . Xberani . . .

    ReplyDelete
  12. ni satu analogi aku nak bagi puak pakatun nu...setiap sesuatu yang Allah jadikan ada penjaganya kan? macam langit dijaga oleh malaikat..so..Allah takdirkan BN sebagai pemerintah/penjaga kat Malaysia ni...duit takkan Allah bagi direct terus kat hampa...tentu kat penjaga atau pemerintah...baru dapat kat hampa melalui gaji kat bank..bukan gitu?? so..oleh kerana BN memerintah negara ni...ko harus taat kepada pemerintah..sama macam kita tunduk kepada Allah...kerana Allah pemberi rezeki..dan BN sebagai pemerintah/penjaga..kalau korang pembangkang..elok le berhenti kerja kerajaan dan lawan lah pemerintah secara pro diluar kerajaan...aku memang anti orang kerajaan yang sokong pembangkang...kalangan cikgu kelantan yang banyak aku dengar huhu

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts