Friday, May 11, 2012

CHEGU BARD TAK ADA BEZANYA DENGAN ANJING (BINATANG) YANG MENGHASUT KEGANASAN PADA BERSIH 3.0 - KO BUKAN MANUSIA - SIAPA YANG MAHUKAN POLIS INI??

TAHNIAH INI LAH WIRA WIRA NEGARA YANG SANGGUP MEMPERTAHANKAN TANAH AIR DAN MENJAGA KEAMANAN NEGARA DARI ANJING ANJING BELAAN AMBIGA DAN CHEGU BARD,SEMOGA PDRM MEMBERIKAN MEREKA ANUGERAH YANG SETIMPAL DENGAN PENGORBANAN MEREKA MENJAGA KEAMANAN NEGARA.



MAMAT INI TAK HABIS HABIS MATI BERANGAN AJA. POLIS YANG DIKEHENDAKI OLEH SIAPA ?????? Bard juga ada menulis dalam blog dia mengenai sifat orang UMNO kononnya, sebenarnya yang menunggu Bard di Bukit Aman semasa menghantar memorundum itu bukan lah orang UMNO . Yang tunggu Bard itu adalah NGO, Macam inilah Chegu Bard , ko tak payah lah nak cerita perihal orang UMNO ke sapa ke. Sebab perangai korang semasa himpunan BERSIH 3.0 sudah tidak melayakkan ko menyamakan diri korang sebagai manusia. Korang sama saja dengan banatang yang tidak punya hati perut memukul wartawan yang cuba mahu menyelamatkan polis yang mahu korang bunuh ramai ramai hari itu. Jadi siapalah korang ini binatang mahu bercerita pasal kemanusiaan. Siapa barua yang membakar agar diorang itu jadi binatang jika bukan ko Bard, Ko samalah dengan binatang yang jenis anjing yang tidak ada hati perut mahu membunuh polis dan kemudian mahu menyalahkan orang lain.

2 comments:

  1. kesian...modus operandi nya ialah supaya rakyat membenci polis...tapi izin ALLAH plan depa dah terbalik...kena depa sendiri..hati busuk ALLAH tak tolong...

    ReplyDelete
  2. maruah peserta bersih 3.0 sekarang berada di kelentit masin Ambiga dan juga dililit kat pala takuk konek kapal singh

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts