Friday, May 11, 2012

Ko memang tak lawa Nora Danish , macam mana orang kata ko lawa. Ko ingat ko lawa ke Nora ,aku heran kalau ko lawa tak kan lah lelaki Jejai yang tak ensem tuh boleh cari yang lain. asal salah ke dia cari yang lain. Ko tak lawa ke Nora. Hah ko bukan tak lawa Nora tapi semua orang setuju dengan aku dia ini lagi lawa dari ko ........

Hei asal lak aku yang tak puas hati ko tak lawa. Memey lah aku yang tak puas hati..kenapa salah ke kalau aku yang tak puas hati.......

ha ha ha ..aku dah kata dia ni lagi lawa pada ko Nora.... ini gambar ketika dia pakai bikini di Bali . Semua oarng kata dia lawa, hei .....aku apa hal tak puas hati lak... bukan tak puas hati , ia ke dia lagi lawa pada Nora Danish. kalau dia tak lawa tak kan lah dia sekarang pergi bulan madu wei,......


Pasangan baru menikah ini (eh..Jejai baru nikah apa, second time dah ni, suko dio raso macam-macam, hehehehe) sedang hangat berbulan madu di Pulau Redang.

Beberapa keping gambar dikongsi bersama oleh Rotikaya.

Di dalam gambar-gambar tersebut, melihatkan mereka sedang bersantai di tepi pantai dan Fasha hanya mengenakan bikini diikat dengan kain. (Kalau luar dari gambar, perrghh, kut dah kahwin, pandai la tutup-tutp mana yang patut ye..)


Apahal ko tak caya , ko tanya ngan pembaca ko TB sapa lagi lawa , Aku tahu lah ko suka Nora Danish tapi ko jangan lah berat sebelah  TB. huh aku suka pun aku leh tenguk aja dapat bau aja, tapi korang tak tahu sebenarnya yang paling cantik sekali sekarang ialah ....

KLIK KAT GAMBAR - TOP HITS SEKARANG - JADI BURAUN ORANG PAS MINAH KEMEK INI.

3 comments:

  1. Noraaaaaa... i lap uuuuuuu

    ReplyDelete
  2. senget la.... pape pun..ko ade? :D

    ReplyDelete
  3. aku gak yang ensem dari jejai idong kemek... cikgu alias samad

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts