Monday, May 21, 2012

Aku aku aku lah yang sentiasa menganggap apa saja pemberian tuhan itu ada hikmahnya..

Ini entah kelai ke berapa tah , tiap kali nak  ride saja hari hujan. Mungkin ini hikmah Allah SWT berikan kepada ku yang jarang jarang ada masa nak ride motor ku ini. Walaupun hanya  ride di KL siapa package dengan hujan sekali dan duduk bawah jembatan serta basah kuyup.
Sambil melihat kereta lalu dalam hujan di bawah jembatan.Banyak perkara yang mahu aku selesaikan hari ini. Hanya hari ini aku dapat manjakan diriku untuk selesaikan hal hal peribadi aku. Aku nak gi betulkan BB aku yang tak boleh lock , nak pergi makan makanan kegemaran aku mee hokian, nak pergi gunting rambut. nak gi tenguk jaket motor dan sarung tangan baru dan nak gi relek ketatkan  rantai motor dan tambah penutup barang motor dan kemudian kena jumpa kawan kat kelab.

sambil aku mengarahkan kereta agar ketepi dan ambil gambar motor.

kat kelab kawan ambil kan gambar

badan aku menjadi jadi naik, nak kena turun kan juga ni,Inilah apa bila  3 tahun berhenti merokok.


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts