Thursday, May 24, 2012

NIK AZIZ TENAT !



Kawan saya tanya adakan bayaran rm 300 seorang untuk hadir himpunan Nik Aziz ini di Alor Star. Kalau Nik Aziz boleh bagi duit masa himpunan bersih tentu dia boleh bagi duit untuk himpunan ini , anjuran Nik Aziz. 

PAS dah nak pupus itu lah sebab dia kena tunjuk pula pada UMNO bahawa bukan UMNO saja yang boleh kumpul ratusan ribu penyokong dalam stadium.teruyk oreang tua ini dah jadi macam budak budak mahu berlawan. Nik Aziz kata di zalimi oleh kerajaan sekarang. Apa yang zalim. Apakah sebab mereka tidak dapat jadi kerajaan lagi maka diakatakan sebagai kerajaan zalim.

Teruk gaban Nik Aziz  gila kuasa. Dia sanggup buat apa apa asal dapat  jadi kerajaan , sanggup mengapirkan diri  untuk jadi kerajaan. Tuduh kerajaan sekarang zalim samalah dengan tuduh DYMM  TDP Agung dan Sultan Sultan zalim. Penyakit Nik Aziz ni dah tenat.

petikan harakah
KOTA BHARU: Mursyidul Am, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, menyeru masyarakat pelbagai bangsa yang beragama Islam supaya hadir pada majlis himpunan besar-besaran pada 1 Jun ini di Kedah.

Katanya, majlis perhimpuan besar-besaran dan penuh bermakna khususnya yang inginkan keadilan perlu hadir pada majlis yang akan diadakan di Stadium Sultan Abdul Halim, Kedah.

“Semua bangsa, sama ada Melayu Muslim, Cina Muslim, India Muslim pergi ke  majlis perhimpunan itu nanti beramai-ramai,”ujarnya.

Menurutnya, program berkenaan penuh erti kerana ianya akan diisikan dengan majlis munajat, mubahalah dan lain-lain lagi untuk diluahkan hasrat kepada Yang Maha Esa.

Beliau berkata demikian kepada media ketika ditemui selepas majlis perasmian aktiviti memanah sekolah Yayasan Islam Kelantan (Yik), ketik diminta mengulas berhubung program itu.

“Kita boleh mengadu pada Allah berhubung kita sering diperlakukan sedemikian rupa oleh pihak tertentu dengan kezaliman walaupun usaha untuk memperjuangkan Islam,”ujarnya.

Sambungnya lagi, memerangi perbuatan mungkar adalah suatu perkara wajib tidak kira melalui Bersih atau apa cara sekalipun.

Bersih hanya satu daripada cara bahawa rakyat tidak bersetuju dengan pengundi hantu, kekotoran daftar pengundi dan berbagai lagi.

“Nak perjuangkan melalui Bersih itu terpulanglah, tetapi wajib menentang kezaliman, kemungkaran dan berbagai lagi,”ujarnya.

Menurutnya, itu semua bukan kerja parti sahaja, sebaliknya ajaran agama.

3 comments:

  1. memang la tak adil, tapi pada sesiapa yang gagal jadi PM saja. bagi kami rakyat biasa yang tak hingin jadi PM, rasa sangat adil kerana kami pun tak layak jadi PM. bukan semua orang ada kalibar jadi PM. Nik Aziz memang tak layak. kalau dia rasa dia banyak Ilmu Agama, pun dia masih tak layak kerana dia kurang ilmu dunia. kalau dia rasa dia ada Ilmu Allah, dia kena sedar ilmu dunia pun Allah punya.

    ReplyDelete
  2. pergi jahanam pas pis pus

    ReplyDelete
  3. Orang tua ni setan jelmaan manusia.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts