Wednesday, May 23, 2012

Mana lebih sexy ???? NORA DANISH ATAU........


Ramai berspekulasi tentang kehadiran orang ketiga sebagai punca? “Saya boleh kata yang memang tiada orang ketiga dalam pergolakan antara kami. Ia’nya hanya satu isu tidak ada sefahaman antara kami berdua. Nama yang di’sebut sebut juga tiada kena mengena,” ujar Aida Yusof.

Adakah permohonan cerai ini satu kesilapan buat Ady Putra & Aida Yusof? “Saya tidak anggap apa yang terjadi ini satu kesilapan buat kami berdua. Ia’nya lebih kepada pengajaran yang perlu kami terima sebagai proses mengukuhkan hubungan kami suami isteri,” ujar Ady Putra.

Alah..Ady nak risau apa cakap aja lah . ko ada tak hatu dengan Nora sebenarnya ? sama ada Nora ada hati  dengan Ady tuh soal kedua , persoalannya , apa jawapan Ady ? Memang lah Nora  Cun ma....kalau nak......wei TB ko janhgan nak celupar?? 

Nora memang sudha menafikan akan ada hubungan dengan Ady. Ada pula yang tanya kenaopa  dia pergi umrah sama sedangkan mereka bukan muhrim. Kenapa Ady tak bawa isteri...kot majikan yang bagi hadiah kot gi umrah mana kita tahu...tak payah lah ytanya banyak bayak...Nora mang gtak nak ngan  Ady.



Kalau aku tulis pasal Nora Danish huh.....ramai yang masuk nak baca , apalah korang ni, lepas ytuh korang marah aku kata aku nak jadi penulis artis pula. Bukan macam itu aku nak tukar blog aku ini bukan aja politik, artis, sukan event, apa yang aku lakukan semuanya. tapi kalau aku tulis pasal Aishah  mak cik kemek ni , yang dah tak laku  dipentas hiburan sekarang ni cari makan kat pentas PAS sebab kahwin ngan duda ahli PAS korang baca lah juga. Aku akan cari gambar terbaik untuk korang tenguk, tapi muka dia kemek...macam mana kau nak cantikkan. Ini Gambar suami Aishah,Terus marah kerajaan dan minat masuk PAS. Hah ...hebat kot mamat ni.

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts