Sunday, June 3, 2012

Tenguk lebih banyak gambar wajah Anwar yang berubah mirip Smeagol. KENAPA YA...APAKAH ALLAH SWT SEDANG MENURUNKAN BALA ???

Ini adalah gambar yang disebarkan oleh facebooker pembangkang.



Wajah Anwar Ibrahim yang semakin kedut dan cekung di mamah usia. Malah ada yang bertanya adakah Anwar Ibrahim diserang sakit misteri?

Korang tenguk sama tak dua wajah yang dipaparkan ini.



Ada persamaan tak? Itulah sakit misteri yang Anwar hadapi sekarang iaitu sakit gila kuasa. Seperti Smeagol yang gila kuasa THE RING, Anwar pula gila kuasa Putrajaya. Kalau Smeagol selalu sebut My Precious, Anwar pula selalu sebut Menuju Putrajaya.


Jangan risau, Anwar Ibrahim adalah manusia 'kebal'. Walaupun mendakwa pernah disuntik dengan HIV, terkena arsenik, Anwar Ibrahim tetap hidup sampai sekarang. Mana ada manusia 'kebal' macam Anwar Ibrahim!!!




Surat yang ditulis oleh Anwar sendiri yang mendakwa dirinya diracun Arsenik. Baca seterusnya di sini : http://paneh.blogspot.com/2010/02/anwar-aka-subramaniam.html

*Satu lagi, Anwar selalu cakap ada orang nak bunuh dia sampai dia lari ke kedutaan Turki. Bodoh betul pembunuh upahan tu sebab sampai sekarang tak boleh bunuh Anwar Ibrahim ni. Hanya orang bodoh macam penyokong PKR je akan percaya.

6 comments:

  1. hahahaha lawak jugak brothel anwar bin ibrahim (babi) ni hahahaha... petualang agama bangsa dan negara !!!!

    ReplyDelete
  2. Hodoh betol tulisan anwar....tulisan mengambarkan peribadi...cm tuan dia jgk la kn...huhuhu..

    ReplyDelete
  3. hodohnyer tulisan mcm die jgk...

    ReplyDelete
  4. Anwar Ibrahim hidupnya terlalu banyak menipu, berbohong dan memfitnah. 1 inchi ruang pun takde buat saya utk respect AI ni.

    ReplyDelete
  5. Takder sapa pun berminat nak bunuh Anwar... Lagi 50 tahun, susah nak jumpa watak macam Anwar ni. Kaki kelentong tahap maulana..!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts