Wednesday, June 6, 2012

Bubu yang dikaitkan sebagai kerabat di raja Selangor adalah kaki cewek - lihat gadis sexy ini bung..!!

Rasanya baru sahaja Syahrini membuat kenyataan terbuka yang beliau memang sedang berpacaran dengan seorang jejaka Malaysia dari kerabat Selangor, Raja Mohammad Syazni.

Jejaka tersebut lebih di’kenali dengan nama manja, Bubu dan kurang 48 jam dari pendedahan kisah cinta mereka berdua kini timbul gadis yang di’katakan sebagai orang ketiga.

Sekeping gambar Bubu bersama seorang gadis berimej seksi bernama Virta Rahdania Maladi beraksi mesra mula bertebaran di laman laman hiburan Indonesia & menimbulkan spekulasi.

Gadis tersebut bagaimana pun tampil memberikan penjelasan yang beliau & Bubu baru sahaja berkenalan pada malam gambar itu di’ambil dan hubungan mereka terus akrab.

Menurut Virta Rahdania Maladi, mereka berdua bertemu di Bali dan menghabiskan masa bersama semalaman sebelum berpisah kerana mendakwa Bubu terpaksa pulang ke Malaysia.

Gadis dalam gambar di’sebelah ini yang bekerja sebagai seorang penari bagaimana pun menafikan mempunyai sebarang hubungan istimewa bersama Bubu & pertemuan mereka terjadi sebelum jejaka itu mengenali Syahrini lagi. Jadi, tiada isu Bubu berlaku curang terhadap Syahrini.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts