Wednesday, June 6, 2012

Amy masuk UMNO sebab nak selamatkan restoran - Aishah nak apa masuk PAS ahakzzzz....???

Memang bingai orang PAS ini, bila Amy Serach masuk UMNO diorang kata sebab Restoran Cheng Ho?di Melaka yang sudah tutup. Betul ke Restoran Amy di Melaka? Apa apa pun  kita kesian dekat diorang kerana terkilan sebab  Amy yang banyak pengikut dan berpengaruh , maklumlah raja Pop yang hebat tidak masuk PAS. PAS memang sudah lama ngidamkan Amy Serach tapi Amy bukan lah bangang macam Bob Lokman yang tiba tiba  saja dah jadi ulamak sekarang. Baca  Fatihah pun belum betul.

Baik Punya....peggang bawah sikit......... senyum sampai ke telinga , malam tadiu malam jumaat.
Kalau Amy Search masuk UMNO kerana Restoran ?, kenapa mereka tak pernah cerita  Aishah masuk PAS kerana apa. Mai aku nak cerita, Aishah ni laki baru dia seorang yang hebat dan aku rasa dia ini "nala" juga lah . kira kira kalau lari nafas pun kencang , macam kuda hitam ..aduh kuda hitam..., tak kurang juga hebat ahakz ahakz buat Aishah hilang biji mata  Ahakzzz.... Aishah sungguh sayang dan taksub kat laki dia ni  orang PAS. Tak ikut masuk PAS , tak jadi orang baik denda , malam ni Aishah kena tidur sorang , Ahakz tak leh main kuda hitam aduhhhh kuda hitam.....Kalau tak kerana laki dia dan si anu laki nya korang ingat Aishah nak ke masuk PAS ......... huh  asyik nyanyi janji manis mu ajalah si Aishah tuh..... jadi aku nak tanya korang Aishah masuk PAS kerana apa???????

4 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=o2cPV8RMkNg&feature=youtu.be

    mari bersama tonton and share

    janji tipu pembangkang

    Apa guna berjanji

    ReplyDelete
  2. bro, aishah dh bercerai la dgn suami ketiga ni..now masuk pas sbb nk cari calon yg janggutnya lg panjang

    ReplyDelete
  3. Salah tu bro kalau amy masuk UMNO bukan nya nak selamatkan estoran nya tapi dia tahu asas perjuangan parti keramat melayu ni pasai dia orang joho tempat kelahiran UMNO oghang oghang PAS ni memang buta sejarah tempat asal lahir UMNO pon bukan nya dia tahu , ko tengok aje mat syabu tu komunis cin peng tu pun dia kata hero.
    Pasai si echah masuk PAS ni bukan nya pelik sangat kan nik ajis kata sapa masuk PAS boleh masuk seroga[ wallah hu a'alam ]

    ReplyDelete
  4. nik ajis tu dah nyanyuk, abih tu negara yang xder parti Pas tu dorang semua msk neraka ke,BANGGANGGGGG...............

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts