Wednesday, June 27, 2012

Parti pertama Islam kedua - semakin hari semakin hancur

Pertama parti kedua baru Islam, apa apa pun parti perlu di utamakan kerana  bila sudah menang dan ada kuasa baru boleh bangunkan Islam. Inilah selalu alasan yang kita dengar dari pemimpin PAS.

Hudud disorok dan sudah mula tidak digunakan kerana mahu menjaga hati penyokong DAP supaya mereka tidak takut dengan PAS. Apakah  apabila mereka menang baru mereka akan laksanakan hudud.

Namun memenangi beberapa negeri menyakisikan PAS terus lupa pula pada agama malahan apa yang dijanjikan mahu menutup kilang arak dan mengharamkan arak juga gagal dilaksanakan malahan exco hal ehwal Islam di negeri yang di menang oleh pembangkang ini dipecat kerana mahu melaksanakan undang undang ini.

Kini PAS berdiammdiri mengenai LGBT. Perdana menteri sudah menyatakan pendiriannya bahawa tidak ada tempayt bagi LGBT di Malaysia. Tentu sekali BN tidak akan diundi oleh puak puak ini tetapi itu lah hakikatnya bahawa Agama adalah lebih penting dari risiko kehilangan undi atau meletakkan agama dihadapan kemudian barulah parti.

Perdana Menteri juga agak terperanjat apabila PAS menghalang ahli mereka  menunaikan salah satu trukun Islam ia itu menunaikan haji. Apakah PAS ingat semua orang yang menunaikan haji itu hanya menyokong PAS????

PAS kini semakin jauh dari landasan kebenaran dan sampai bilakah ada lagi otrang orang Melayu sengaja mahu membuytakan hati hanya kerana mendengar bahawa PAS adalah sebuah parti yang menyokong Islam. - TB

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts