Sunday, June 17, 2012

APA HAL RAIS ZAINUDDIN BIKIN KECOH NI ..BIG DOG PUN ADA SAMA???


Apa  dia buat dengan bloggers  Big dog.
Tulisan  ini saya jumpa dari sebuah ruang forum yang di tulis pada tahun   Feb 7, 1999
5:55 pm  baca sini kok nak tau apo  saya tidak pasti siapa yang dimaksudkan oleh penulis tetapi saya menjangka siapa lagi jika yang akan bertanding di DUN Chembong.

Saya tertarik untuk menulis tulisan ini kerana saya telah terlalu banyak mendengar keletah Rais Zainuddin ini yang tidak sedap dan selesa didengar sehingga baru baru ini saya juga terbaca satu artikel ditulis di sebuah laman blog yang mana  ada veteran UMNO yang  mahu menjatuhkan Menteri Besar Negeri  Sembilan dengan niat yang jahat, Tujuan artikel itu disiarkan adalah untuk mengaibkan Menteri Besar dan juga menjatuhkan kredibiliti Menteri Besar dan berniat jahat.

1 comment:

  1. salam, bila saya dah baca dari cite spy malaysia, org mcm ni memang xlayak nak dijadikan pemimpin, malah dia dh pn pernah jadi ADUN tapi sepenggal je, xkan nak naik kan dia balik, duk umah je lah lagi baik.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts