Monday, June 4, 2012

Himpunan Hijau mencerminkan Riak Dendam Kebencian Nik Aziz terhadap UMNO aja,


Himpunan Hijau Stadium  ok  aku nak tanya kat korang?

1) kenapa Nik Aziz  nak anjurkan himpunan Hijau di Stadium Darul Aman - ok aku jawab sendiri, Sebab Nik Aziz cemburu dan ketak telor bila lautan gelombang Merah di Putrajaya yang lalu.

2) Nik Aziz terasa keciln hati bila ramai Melayu Islam sokong UMNO walau apa sekali Nik Aziz hasut mereka, UMNO adalah parti pilihan mereka dan Nik Aziz tetap akan jadi hantu raya kat mereka.

3) Nik Aziz ini mahu tunjuk angkuh dia kononnya dia adalah orang Melayu yang paling di sanjungi seluruh  Malaysia.  Dia kutip semua ahli PAS seluruh Malaysia dan itu maksimum yang dia boleh dapat di kumpulkan dan berbagai bagai lah cara dia mengira untuk naikan bilangan pengunjung untuk  melebihi angka  100 ribu sedangkan stadium itu boleh memuatkan hanya  50,000 hingga 70,000 orang pengunjung sahaja  (itu pun kalau berdiri pijak jari kaki.) PAS oh PAS kenapa lah riak sangat kamu ini.

Perhimpunan tidak ada matlamat ini sebenarnya adalah mahu membawa mereka ke alam fantasia dengan kononnya PR merampas Putrajaya pru13. Kalau PR menang pun  PAS hanya parti picisan saja. Nik Aziz mungkin jadi kaldai tunggangan saja.

2 comments:

  1. PATOTLAH JALANRAYA JEM HARI SABTU LEPAS...SIOT..

    ReplyDelete
  2. PAS (Pengikut Anwar Sesat), jgn lah pas nak berangan nak tawan putra jaya, sedar lah parti pas parti tunggangan DAP (Datuk Anwar Penipu), korang ni lah yang memecah belah kan org melayu, PKR (Parti Kelentong Rakyat) pula bukan nak membela rakyat tapi nak membela anwar tak sedar ke DAP mempergunakan korang nak menghancurkan org melayu sedar lah wahai org2 melayu jgn di peralatkan oleh kafir lahanat tu.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts