Monday, January 2, 2012

Boleh caya ke RPK ni....??? katanya kat Malaysia tak leh jadi Gay dan PM sekali.

RPK calling Anwar Ibrahim irrelevant and saying things like "In Malaysia, you can't be a PM and a gay at the same time". Apakah ini benar benar keihklasan dari Raja Petra atau sememangnya putar belit  raja Petra bila dibayar oleh UMNO, Apakah sememangnya UMNO yang membayar Raja Petra untuk membelit, Knowing Raja Petra tak mungkin UMNO akan membayar kerana bila sudah tidak cukup dia akan dedahkan  isu pembayaran yang dibuat oleh UMNO pula.Tidak Relevan lagi untuk bayar Raja Petra ini.

Sememangnya  kita tidak nafikan Raja Petra kenal  Anwar Ibrahim sejauh Karpal Singh mengenal Anwar. Untuk menjadi penulis, lawyer dan pembacuh kopi perlu kenal Anwar sedalam dalam nya dan Anwar juga perlu kenal sedalam dalam nya orang yang berkhidmat dengan nya,

Apakah sekalilagi kita mahu salah kan orang lain kali ini dan memenangkan Anwar setelah berpuluh kawan kawan yang meninggalkan nya mencerita mengenai keburukkan diri Anwar tetapi kawan kawan itu akan  jadi mangsa di musuhi penyokong Anwar pula. Selama ini, inilah orang yang  di percayai oleh penyokong Anwar tetapi kenapa kali ini tidak percaya pula ?????
  "In Malaysia, you can't be a PM and a gay at the same time"---> 1st time aku percaya RAJA PETRA DALAM HIDUP KU.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts