Tuesday, January 10, 2012

Lim Guan Eng Nazak dipukul orang Melayu Semalam - T Kasih PDRM dan sistem perundangan Negara

Aku memang tidak berniat untuk menjadi rasis , tetapi hakikatnya  aku tidak boleh berselindung kerana jika aku berselindung tentu ramai yang tidak akan memahami. Anwar di bebaskan hari ini dari tuduhan liwat. Orang UMNO menerimanya dengan tenang hati dan  hati terbuka. Sebab itu bukan urusan kita. 

Benar atau tidak Anwar meliwat hanya Anwar  , Wan Azizah dan Nurul Izzah yang tahu. Belum pun hukuman dijatuhkan mereka sudah merasakan bahawa Anwar bersalah dan melancarkan kempen  Safe Anwar 901. Anwar begitu yakin bahawa dia sememangnya bersalah dan akan dipenjarakan. Hanya  bukti tidak cukup untuk menuduh Anwar mungkin. Mungkin tidak ada empat orang yang menyaksikan Anwar meliwat Saiful.  Anwar pun bijak  sebab tidak panggil empat orang untuk lihat dia liwat Saiful...
Sebenarnya kes liwat Anwar Ibrahim adalah hal Anwar dan Saiful dan tidak kena mengena dengan kita langsung cuma Anwar saja yang menabur fitnah bahawa kes liwat ini adalah konspirasi UMNO dan  DS Najib.UMNO langsung tak angkat pot dan menyerahklan kepada  badan kehakiman untuk menentukan  dan membicarakan Anwar. 

UMNO peduli apa , sama Anwar di bebaskan atau  di penjara.  itu hak badan kehakiman. Siapa sebenarnya yang untung jika  Anwar di penjarakan, Bukan UMNO . namun jika kita insafi apa yang berlaku hari ini kita perlu bersyukur kerana  terselamatnya orang Melayu dari perang saudara.
Jika Anwar dipenjarakan tadi tentu sekali  berlakunya  perang saudara sesama kita.

Nik Aziz  Anwar Ibrahim tidak peduli , bagi mereka yang penting mereka dapat kuasa.Yang paling  kecewa apabila Anwar dibebaskan adalah DAPig kerana orang Melayu tidak bergaduh sesama  sendiri. Orang Melayu tidak berperang dan orang Melayu tidak berparang sesama sendiri dan orang Melayu tidak melawan polis.

Percaya lah Lim Guan Eng , Karpal Singh dan India India dalam PKR yang jadi kurang ajar adalah kerana  Melayu bergaduh sesama Melayu. Syabas pihak PDRM. Mungkin sebelum ini saya tersilap membaca akan tindakan  PDRM membenarkan perhimpunan ini diadakan. Terima Kasih sistem perundangan negara yang telus kerana menyelamatkan bangsa Melayu semalam. DAPig KECEWA SEKALI KERANA BANGSA MELAYU TIDAK BERPERANG SEMALAM. Lim Guan Eng nazak semalam seolah olah dipukul oleh bangsa Melayu yang tidak berperang semalam.

1 comment:

  1. bro..you took the words out from my mouth and placed them on a platter..terbaaeeekk..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts