Monday, January 9, 2012

KENAPA ANWAR TAK PERNAH PAKAI KOPIAH ATAU SONGKOK : MANA CHEGU BARD???



KUALA LUMPUR - Tidak kurang tiga ratus orang berhimpun dalam majlis solat hajat yang diadakan di perkarangan rumah Datuk Seri Anwar Ibrahim malam ini sebagai tanda sokongan penuh supaya beliau diberi keadilan dalam keputusan perbicaraan esok. 

Solat hajat diimamkan oleh bekas mufti Wilayah Persekutuan Profesor Madya Datuk Dr. Mohd Hashim Yahya dengan harapan agar Malaysia diselamatkan dan Anwar bebas daripada dipalitkan dengan dakwaan meliwat. 

Majlis berkenaan bermula sekitar jam 7 petang yang menyaksikan orang ramai menunaikan solat Maghrib berjemaah dan diikuti dengan ceramah. Selesai solat Isyak, mereka mengadakan sembahyang hajat. 

Antara yang hadir Anwar sendiri bersama Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Mohamed Azmin Ali dan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Shamsul Iskandar Mohd Akin.

2 comments:

  1. Saiful tak perlu minta maaf jika benar anwar melakukannya .... Anwar lepas tuduhan kerana anwar takut nak bagi DNA.Dan jika anwar ebenar2nsetuju beri DNA ... Kita tentu dpt pastikan yang mana benar dan yang mana salah. Bak kata pepatah melayu >>> Berani kerana benar , takut kerana bersalah... Siapa diantara kita yg boleh pastikan yg sebenar2nya Anwar tidak bersalah. Alasan hakim pendakwa gagal dptkan DNA anwar ibrahim. Ttidak bermakna kejadian liwat tidak berlaku. Yg pasti sama ada saiful atau anwar bersalah .. kini hanya ALLAH Yg Bijaksana yg akan menghakimi mereka berdua .. Bukannya kita.

    ReplyDelete
  2. yang sudah, sudahlah. Kisah lunca macam kes Anwar perlu dielakan drpd berlaku kepada ummat islam kerana ianya bukan sahaja memalukan bahkan mencemerkan penganut agama itu keseluruhannya. Yang Wak Long Man nak ungkit2 lagi ini apa juga halnya.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts