Saturday, January 7, 2012

KECEWA DGN PDRM: Bagaimana dengan suara kami?? kenapa tidak hormat suara rakyat Marhein dan tunduk kepada perusuh??

1.Pertama  aku tak faham kenapa pihak polis  terpaksa tunduk dengan desakan penyokong PKR dan benarkan perhimpunan yang tujuan nya adalah untuk menunjukan bantahan keopada keputusan penghakiman dan dalam bahasa kasar meliwat keputusan hakim.

2.Mengapa perlu ada perundingan dengan  Naib Presiden PKR Azamin Ali  untuk satu perhimpunan yang bertujuan yang menyalahi undang undang.

3. Pihak berkuasa tidak menghormati dan memperdulikan  beratus ratus laporan polis terhadap perhimpunan ini dalam bahsa kurang ajarnya tidak angkat pot tentang  perasaan rakyat tetapi lebih menjaga hati pengkhiant bangsa yang mahu melakukan sesuatu yang kurang ajar dari menghormatu suara Marhean.

4. Menampakkan kelemahan pihak PDRM yang tunduk dan akur kepada desakan pembangkang dan belum ada di dunia dan ini adalah satu sejarah apabila penyokong satu  kumpulan yang cuba menghalang keputusan Mahkamah diberikan keistimewaan dan Polis menafikan suara rakyat yang cintakan keamanan walaupaun polis punya apa saja alasan .Ini amat memalukan kami kerana Polis  gagal dan tewas di tangan penunjuk perasaan.

baca ini

2 comments:

  1. PDRM jaga rakyat bukan penyokong UMNO atau nak jaga ulasan komen awak jer..sendri buat ulas betul sokmo PDRM buat keputusan kuasa polis .

    ReplyDelete
  2. itu polis bagi lesen berhimpun sebab diorang sudah tahu anwar akan dibebaskan..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts