Wednesday, January 25, 2012

Gendang lama dipukul kembali untuk kenakan Azalina?

Ramai yang bertanya kepada TB tentang isu cek Azalina sebanyak RM300 ribu ini yang disiarkan ole sebuah blog  klik sini. Mujur  Pegawai akhbar merangkap orang kuat Azalina  saudara Bob telah membuat penjelasan kepada media bahawa cek itu sememangnya  cek yang dibayar oleh dato' sipolan kepada Azalina kerana  penjualan kereta Mercedez. 

Ok lah tuh , bermakna benarlah cek ini memang ada  dan Azalina  menerima bayaran sebanyak Rm 300 ribu itu kerana menjual kereta kata  Azalina lah.banyak ya duit bekas  bos  TB ini , belum Farari , Mercedez , BMW , Audi dll. kalau kereta Mercd buruk tuh pun nilai dia RM300 ribu.Yang lain entah berapa juta.Ialah dia  ini banyak perniagaan nya  selepas  jadi menteri. ada kedai Tom Yam kat Pucong ada butik dll. yang jaga pun  import dari Thailand siap bagi BMW  dll. 

Kesian Azalina ini sebenarnya di aniayai, masa  pemilihan hari itu , game ini mudah untuk di baca sebenarnya. Permainan siapa. Tak payah lah  mahu cerita panjang anjang asal game ini kerana game sudah bermula balik . Dengar khabar dari seorang kawan di Kota Tinggi , ada satu lagi cek yang akan disiarkan  dan akan dibongkarkan.Katanya ini semua kerja si anu tuh , kaya kawan itu apabila memberitahu Tepak, Tepak hanya   menjegil mata , o ia ker..... apa pegawai Azalina buat dalam hati tepak, si Rahim pekak dan Bob hanya  jadi kayu ke ikut Azalina.

Bila tepak tenguk  terbongkar isu ini , dalam hati Tepak berkata "the game  is over" . Azalina eloklah  cari satu kerjaya baru dengan modal yang banyak ada disimpan dalam bank. Kuasa dah tak boleh nak beli lagi. Dah tak akan ada lagi orang yang akan terkejar kejar bila Azalina  sampai kat airport kerana nak bedek Azalina. samalah macam menteri menteri yang sudah tidak ada kuasa, orang sudah tak lagi nak lihat sebelah mata. Muhasabah diri adalah yang paling baik sebab semua yang dikurniakan Allah SWT ada sebab sebab nya, sekelip mata  kita akan kehilangan segala galanya. Syukurlah kerana masih mewah dan kaya dan masih punya ibu dan ayah.

Dengra khabar , persediaan rapi untuk mengosongkan  Parlimen  Pengerang sedqang pesat berjalan, Nama yang akan mengisi arlimen berkenaan pun sudah ada dalam senarai.



No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts