Sunday, January 29, 2012

Aura Hasan Ali sama macam Mawi - Mulut pemimpin PAS disumbat daging Bab*

Hasan Ali buat Nik Aziz tidak tidur malam , Hasan Ali akan telanjangkan Nik Aziz dan kepuraan serta kemunafikan Nik Aziz. ramai yang berminat dan menunggu Hasan Ali, Aura Hasan Ali sama macam aura Mawi pada satu ketika dahulu dalam AF.

Mana Mustafa Ali mana Mahfuz  Omar (Mr Bean Malaysia ) mana  Mat Sabun , kaki betina dalam PAS. semua tertutup mulut mereka bagaikan  tersumbat dengan  daging bab*. Padan muka , UMNO tak perlu buat apa apa kerana Allah SWT  anugerahkan orang dalam PAS sendiri untuk menghancurkan parti yang sudah jau lari terpesong ini.

Kalau kita  nilaikan sendiri , antara parti parti lama dan besar di Malaysia, PAS ini ciput saja, PAS ni ak boleh hidup tanpa parti Cina yang benci kepada Islam  dan parti yang  pemimin nya yang mempunyai  moral yang rosak. PAS hanyalah sebuah parti kecil dan bagaikan melukut ditepi gantang dalam PR. PAS juga bagaikan  kucing di pergelangan kaki, dio sepak sepak datang balik mencium kaki.

Orang Melayu yang ada akal fikiran tak sokong PAS dan yang tak sokong UMNO tapi tahu sedikit sediklit pasal agama juga tak sokong PAS , kenapa mereka sokong DAP dan PKR. Kenapa mereka tak  mahu sokong PAS sebab mereka tahu PAS ini sebuah parti yang  tak tahu kemana arah ahla tuju perjuangan mereka.

Elok lah org PAS yang masih tersesat dan pening dalan parti berkenaan fikirkan untuk meninggalkan parti berkenaan.masuklah parti mana pun asalkan bukan PAS .

apa kata Hasan Ali :
 

Hasan kecam pemimpin Pas


HASAN Ali berucap di hadapan kira-kira 5,000 pengunjung pada majlis Himpun di Kepala Batas, Pulau Pinang, semalam. - MINGGUAN/SAZALI CHE DIN


KEPALA BATAS 28 Jan. - Bekas Exco Kerajaan Selangor, Datuk Dr. Hasan Ali mengecam kepimpinan Pas kerana sanggup melarang ahlinya daripada menghadiri program berkaitan akidah seperti Perhimpunan Sejuta Umat (Himpun).

Hasan yang juga bekas Pesuruhjaya Pas Selangor berkata, mereka itu disifatkannya sebagai parasit perosak akidah kerana tidak menyokong gerakan untuk menyelamatkan umat Islam daripada bencana murtad.
Menurutnya, adalah tidak logik parti yang mendokong perjuangan Islam selama ini bertindak sedemikian.

''Bila pemimpin Pas kata jangan pergi di Shah Alam, saya pergi juga. Majlis berhimpun untuk menentukan satu keputusan penghakiman (kes liwat Anwar Ibrahim), dia suruh datang tapi majlis mengesakan Allah, mentauhidkan Allah, dia kata, jangan pergi...jangan pergi, di mana logiknya?

"Kalau teman daripada PKR, saya tidak terasa sangat sebab mereka parti campur. Ada orang Cina, India dan Melayu, saya boleh faham.

"Tetapi saya tidak faham jika bekas parti saya tidak membenarkan ahli-ahlinya daripada menghadiri majlis akidah dan menghalang mereka pergi program akidah.

"Saya bukan nak bawa irama politik tetapi inilah realiti," katanya ketika berpidato pada Himpun peringkat Pulau Pinang di Dewan Pusat Budi Penyayang di sini hari ini.

Kira-kira 5,000 hadir pada program bertemakan Selamatkan Akidah itu.

Hadir sama Pengerusi Bersama Himpun, Mohd. Azmi Abdul Hamid; Pengarah Urus Setia Himpun negeri, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin dan Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), Abdullah Zaik Abd. Rahman.

Hasan menambah, meskipun berdepan pelbagai halangan dan rintangan, Himpun tetap diteruskan pada masa depan dengan menjelajah ke setiap negeri.

Jelasnya, ia penting kerana ramai masyarakat Islam termasuk pemimpin Pas sendiri tidak percaya tentang gejala murtad yang semakin serius dan perlu dibendung segera.

Malah, katanya, semasa menjadi Exco Selangor dulu, ada orang Pas sendiri menghalangnya ketika menjalankan tugas mencegah maksiat.

1 comment:

  1. kalau da ustaz dri PAS raba anak murid sendiri , elok ker jadi PEMIMPIN .. biarlah kita hidup bebas dan beragama .. JGn konon tegakkan agama tapi budohh depan mata rakyat semua .

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts