Monday, February 4, 2013

Jenazah dikebumikan selepas solat Isyak di tanah perkuburan Sungai Tua : Al Fatihah

Ahad, aku bersiap kerana mahu menghadiri kenduri anak buah yang di adakan di sebuah dewan PRK di Setapak, Sebaik tiba saja aku lihat suasana dewan kelam kabut dan aku difahamkan bahawa adik sepupu isteri ku , adik kepada ibu pengantin pengsan ketika bergambar bersama  pasangan pengantin baru.  Kami terus makan jamuan yang telah disediakan dan mendapat perkhabaran bahawa  Dr sudah memanggil semua adik beradik mereka untuk datang ke hospital. aku  dan keluarga ku terus pulang untuk menghantar anak bongsu ku dan  dan bercadang untuk ke hospital selepas itu. Dalam perjalanan pulang aka terima panggilan dari pengantin mengatakan bahawa Ujang , adik sepupu siteri ku telah pun kembali ke rahmatullah.

Aku terkenang kembali sewaktu zaman remaja Arwah aku  ada turut serta rombongan meminang untuk nya ,namun  jodoh tidak kesampaian, pertunangan itu putus dan Arwah terus membujang sehingga umur nya menjangkau 46 tahun. Tadi Ujang yang bertunang  buat kali kedua  mengedarkan kad jemputan kerana mereka akan melangsugkan perkahwinan pada bulan hadapan, Sekali lagi Jododh tiada ujang kembali pada jam 3.30 tengah hari tadi.

Jenazah disembahyangkan di masjid Selayang selepas solat Isyak dan di kebumikan di tanah perkuburan Sungai Tua  selepas selesai solat jenazah selepas solat Isyak . Semoga roh mu ditempatkan bersama orang orang yang solih , Al Fatihah
 IF YOU SUPPORT ME be my honarable  guest Klik Here and klik the button like.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts