Tuesday, February 19, 2013

ANWAR BOROS GUNA DUIT RAKYAT BELI TRANSFORMERS

MANA Anwar kini berbelanja seolah olah dia  adalah pemimpin AMERIKA punya banyak wang : Ada lori ada bas ada treller . Hebat cara  Anwar berkempen sekarang. Mengikut sumber Mat Sabu akan rasmikan  trailler ini nanti di Kedah minggu depan.Padanlah mereka asyik menyebut "Transfomers" dalam cermah mereka . Rupa rupanya inilah Transformers mereka . Mereka gagal untutk Transform negeri Kedah. Nuar Hadiahkan mereka Transformers untuk membantu Kedah yang dikatakan diambang kekalahan.


Sian Mat Sabu yang kini pening dan mungkin sudah tahu siapa yang akan menentangnya dan menebas hidung penyetnya. Apaka kata Nik Aziz tentang pembaziran ini. Bukan kah baik ini diberikan kepada anak anak yatim. gambar sebentar lagi.

1 comment:

  1. Bro,duit rakyat mana yg Anwar pakai beli semua tu?Duit ko ke?Pergi berkempen politik UMNO dgn mengguna kn dana kerajaan itu baru salah.Mengguna kn wang negara utk membeli kondo2,kereta dn bercuti ke luar negara dgn duit NFC,itu jg salah.Membeli jet Sukhoi dgn harga RM18 juta sdg kn harga pasaran cuma RM9juta,itu jg salah.Membelanja kn RM80ribu utk makan/minum 100 org tetamu,itu membazir.Knp tk kata,alang kh baik ny klau wang sebanyak itu di beri kn kpd yg memerlu kn?

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts