Saturday, July 16, 2011

Rakyat sudah muak dengan pembohongan Anwar.Rakyat sudah buat pilihan mahu undi siapa ?

Mereka terdesak dan terus mahu mendesak  agar rakyat memperingati kematian Baharuddin ketika perhimpunan BERSIH pada 9hb/7 baru baru ini. Anwar cuba membakar perasaan rakyat dengan memainkan isu ini.Anwar juga telah membuat satu perancangan rapi mengupah penyokong gila mereka melakonkan peristiwa yang mereka rancang ini seolah olah polis yang menyebabkan kematian ini dengan zalim.

CD rakaman ini diedarkan diluar negara untuk memburukkan kerajaan dan diedarkan kepada penyokong mereka, malangnya rakaman ini dapat di kesan oleh bloggers BN dan mendedahlan penipuan Anwar sehingga Anwar menjadi malu.

Hari ini Anwar mengupah pihak lain pula untuk menghidupkan fitnah yang kononnya kematian itu adalah disebabkan kezaliman pihak polis. Mereka gusar kerana kopnspirasi yang mereka mainkan tidak mendapat sambutan apabila rakyat langsung tidak memperdulikan tentang kematian ini yang kononya dilakukan oleh pihak Polis. Rakyat punya alasan tersendiri untuk tidak memperdulikan konspirasi ini. Mungkin rakyat sudah muak dengan isu isu pembohongan Anwar.

Hari ini mereka mengupah kumpulan ini untuk membakar lagi. lihat ini. bukan kami tidak simpati. Tapi kenapa  cari penyakit, bukan kah kini dah jadi mati katak. Apa yang keluarga Baharuddin dapat, hanya tidak ketenteraman Arwah apabila isu kematiannya di politikkan dan dijadikan bahan untuk memfitnah Kerajaan. Kesian.Biarlah Allahyarhan kembali dengan ketenangan. Al fatihah...

Untuk pengetahuan Anwar, Rakyat sudah membuat pilihan. BERSIH HANYA  DI  KUALA LUMPUR . Di tempat lain rakyat langsung tidak peduli kerana mereka sudah ada pilihan untuk mengundi parti yang mana satu.


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts