Sunday, July 17, 2011

Chegu Bard mangkuk hayun itu tertonggeng bila pembohongannya di bongkar- sila baca.

Sanggup buat surat utusan palsu kerana nak fitnah Rosmah.
Chegu Bard, si mangkuk ayun ini yang sudah hilang taring sebenar bila dipatahkan oleh Anwar Ibrahim ketika pertandingan  merebut kerusi Ketua AMK apabila dia dikentut oleh Shamsul Iskandar (si ketot). Malu sungguh Bard yang bekerja berbulan bulan dan banyak juga duit  tabung derma  SAMM (Solidariti Anak Muda Meliwat) yang disapu. Duit derma  untuk  anak yatim dan orang tua dan orang kurang upaya. Habis Chegu Bard sapu. 

Dengan bangganya kononnya Chegu Bard yang yakin menang untuk kalahkan Shamsul Ketot (OKU) kerana pada mulanya Si ketot ini kata tak nak bertanding. Chegu Bard ingat dia boleh menang apatah lagi dia gunakan kononnya dia ini anak buah Anwar Ibrahim, ada pertalian darah bau bau jamban. Bard masa itu bangga mengumumkan bahawa dia adalah anak buah Anwar kerana isteri nya adalah anak kakak Anwar , macam itulah , Mana dia tahu entah lah , Tapi Anwar tak pula mahu ngaku Bard ini anak buah dia. sekali pun Anwar tak cakap. Bard saja yang terhegeh hegeh negaku dia anak buah Bard.

Semuanya sudah berlalu, Chegu Bard kalah tersungkur di aniayai oleh Anwar Ibrahim sendiri. Anwar minta  ahli AMK sokong  Shamsul Iskandar (Sam Ketot) bukan SAMM . Sian Bard terduduk kat belakang tandas awam Rembau bila kalah dengan Sam Ketot. Mana nak letak muka Beb..... sebiji macam sampah masyarakat.

Dalam Keadilan sekarang Bard tidak lebih seperti anjing yang menyalak bukit saja . Minta diberikan perhatian.Orang sudah tidak pandang Si Bard ini. Yang suka nak tonjolkan diri macam hero selalu minta ditangkap polis. Kononnya  mahu tunjuk dia berani . malanganya di mata rakyat bukannya jadi berani, rakyat nampak macam bodoh. Inilah Bard sekarang dalam keadilan. Jawatan tidak ada. 

Bard malu , bukan tidak malu. sebab macam hebat sangat tapi tak berjawatan dalam Keadilan. Oleh mahu sangat jawatan itulah dia adakan  NGO haram SAMM , yang tidak beberapa kerat sangat keahliannya. Dengan Solidariti Anak Muda Meliwat ini (SAMM) Chegu Bard bolehlah jadi pengerusi. jadi Presiden pun boleh.

Bodoh bahalol ini baru baru ini  yang kemaruk mahu cari nama dengan menggunakan NGO haramnya SAMM telah membuat laporan polis koninya  Rosmah isteri PM beli  cicin 2 juta, Kepala hangguk dia , kalau nak cari publisiti pun carilah yang lojik sikit. Lagi pun kalau  Rosmah beli Cincin  24 juta ko peduli apa Bard buka ambik duit bapak ko...jauh sekali duit mak ko......

Tapi tak lah macam itu sekali , sehingga  nak menguatkan  penipuannya siap boleh buat surat khabar utusan tipu lagi , mangkuk mangkuk hayun ni. baca kat sini  kalau nak tahu cerita sebenarnya pasal cincin ini. mangkuk hayun  si Bard barua ini memang saja nak cari pasal nak kena maki hamun free atau bahasa melayu percuma di pagi minggu ini.  Cicin itu dibawa masuk untuk pameran .

DOKUMEN PERTAMA ini adalah bukti bahawa RM24 juta cincin berlian yang DIMILIKI oleh New York berasaskan Yakub & Co telah dibawa masuk ke negara ini untuk pameran peribadi oleh Jacob & Co ejen serantau MALCA- Amit.

Sekarang bahagian yang menarik .....

TIDAK BENAR bahawa cincin RM24 juta yang dimiliki oleh Jacob & Co DIBELI oleh mana-mana daripada VVIP yang turut hadir pada pameran "swasta ' .

RING KINI DENGAN OWNERS yang sah - Jacob & Co di New York - Thank You.

Ia adalah satu pembohongan besar bahawa isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor telah membeli cincin itu dengan simpanan beliau sebagai yang dilaungkan oleh sesetengah ahli-ahli politik dan lackeys terdesak mereka .
Kepada masyarakat di Rembau khususnya. bagilah tahu kat orang Rembau tentang penipuan jahat  mangkuk ayun ini. Tak payahlah nak sokong mangkuk ayun Bard ini. kerjaya  menipu dia dalam dunia politik telah dijatuhkan hukuman oleh Allah SWT. dia sekarang ini  dijatuh hukum apabila segala penipuan dia terbongkar. 

6 comments:

  1. MMg bodoh mamat ni, hampas haram jadah.

    ReplyDelete
  2. ha ha ha mangkuk ayun , sapa lu ke Tepak si Bard yg mangkuk ayun. sama aja.

    ReplyDelete
  3. Tunggu apa lagi klu fitnah saman saja macam DS. Rais tu. Baru betul... bukan cobaan..........

    ReplyDelete
  4. Memang bodoh. Yang buat fitnah bodoh, yang defend Rosmah pun bodoh.

    ReplyDelete
  5. Berani ke Rosmah pi sumpah depan kabah kata dia tak pernah menyeleweng wang projek? Sebab tuduhan terhadap dia terlalu banyak. kalau dia berani kami sokong sampai mati.

    ReplyDelete
  6. anonymous 9.25
    huh ! Confirm dir orang bukan islam...yang mengaku org melayu..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts