Sunday, July 10, 2011

Akan aku abadikan kenangan ini - Korang semua rugi tak dapat mandi air kimia ada gas.

Syabas adik adik ku...kamu kini belajar jadi lebih  dewasa...macam aku.
Akan aku abadikan kenangan ini yang pasti tidak dapat aku lupakan seumur hidup ku. Macam perasaan yang aku rasakan, sedih tenguk di depan mata ku adik adik aku dibelasah walaupun aku juga turut dibelasah.

Ha ha Aku bukan penjenayah atau perusuh, sama juga adik adik aku itu, yang berbaju merah. Mereka semua bukan penjenayah dan bukan perusuh, Mereka dan aku tak pernah nak lawan dengan Polis.  Polis bukan musuh kami dan kami bukan juga musuh Polis macam mereka. Tapi kami mahu beri tahu mereka bahawa kami mewakili the  silent majoriti yang tidak suka akan tindakan mereka.(Perusuh BerShit)

Kami tahu pihak polis menjalankan tugas mereka, kami memperjuangkan hak rakyat.kita terpaksa bertembung dalam menunaikan kewajipan masing masing. Aku sedih bila melihat kawan kawan diheret ke dalam trak ada yang jatuh ada yang dipijak. tak apa ini pengalaman.Aku nampak KJ kena seret depan mata aku, aku nak saja tolak polis  yang seret KJ tapi aku tahu aku melakukan sesuatu yang sia sia. aku hanya mampu melihat dan merakamkan gambar.Nasib baik kamera aku tak pecah.

ESOK AKU AKAN KELUAR LAGI TAPI ESOK AKU TAK NAK MANDI AIR WATER CANNON LAGI..

Kawan aku call si Nazri : wei aku nampak ko dalam TV3 , agak agak lah ha ha ha ha dia ketawa. Kawan aku tuh Polis.

2 comments:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts