Sunday, July 17, 2011

Che Gu Bard dan Anwar Ibrahim menyebarkan maklumat keliru tentang kematian sahabat nya.

Inilah twitter Chegu Bard dan diikuti dengan twitter yang sama oleh Anwar Ibrahim dan juga Tian Chua , tenguk bawah, Inilah dia cara Bard yang selalu menipu dan selalu 'over excited' sehingga kawan sendiri juga dijadikan bahan mencari publisiti murahan. 

Ketiak Bard menghantar twiter berkenaan , Dr Lo'Lo" sedang bergelut mempertarungkan nyawa dan baru saja meninggal pada jam 4 lebih tadi dan ini di sahkan oleh bloggers  Azli Shukri yang merupakan  bekas guru kepada  anak Dr Lo'lo'. Azli  juga manfikan bahawa Dr Lo'Lo' meninggal dunia  sejam sebelum ini ketika Bard dan Anwar menyebarkan berita Dr lo'Lo' meninggal dunia. 

Hebat Bard dan Anwar yang boleh merancang kematian sebelum ianya benar benar berlaku, Inilah hasil BERSIH di mana mereka sudah merancang klip Video Baharuddin yang meninggal dunia lakonan kembali  sebelum Baharuddin meninggal dunia.Jangan percaya Bard dan Anwar lain kali.Kalau pemimpin tertinggi mereka boleh menipu dalam penyebaran maklumat yang keliru . Just imagine berapa banyak sudah mereka sebarkan maklumat yang keliru.

Al - fatihah buat Allahyarhamah Dr Lo'Lo' dan salam takziah buat keluarga beliau. semoga roh ditempatkan bersama orang orang yang solih.

3 comments:

  1. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan dimasukkan di kalangan orang orang yang beriman... walaupun kita berlainan ideologi politik, tetapi kita sesama Islam...

    Kepada keluarga allahyarham, bersabarlah dengan dgaan Allah....

    ReplyDelete
  2. itulah perangai sebenar anak buah ANWAR IBRAHIM mereka ni langsung tak ada akhlak. kalau berceramah gunung pun boleh runtuh , tapi tentang betul atau tidak tak perlu difikirkan. Mereka-mereka ini adalah anak2 buah syaitan yg bertopengkan manusia yang tak kenal kawan dan lawan. Janji mereka puas apa yg mereka buat.

    ReplyDelete
  3. SEBENARNYA TERBARU HARAKAH MENUMUMKAN BAHAWA DR LO'LO' SDG DI RAWAT DI HOSPITAL. HANYA KHABAR KHABAR ANGIN.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts