Saturday, July 9, 2011

Khairy Jamaluddin , Dato Aziz Lokman Adam di Tangkap dan di bawa oleh Polis.

 
Bukit Bintang - 9 July 11 - Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap ahli Parlimen Malayisa telah ditangkap oleh pihak berkuasa apabila bersama sama dengan skuad Patriot Pemuda UMNO dan Kelab Putra 1 Malaysia. Turut ditangkap ialah Dato' Aziz Pengerusi Kelab 1 Malaysia dan sdr Lokman Adam.

Ramai juga pemuda yang cedera termasuklah Dato' Zaki Zahid yang dibelantankan oleh FRU.

Hampir seribu ahli Squad Patriot telah turun berdemonstrasi secara aman pada jam 1 tengah hari tadi kerana membantah pihak pembangkang yang tetap turun membuat demonstrasi hari ini yang di kaetuai Oleh Anwar Ibrahim dan Ambiga.


Suasana di Kuala Lumpur pada pagi tadi hingga tengah hari agak aman tetapi menjelang petang ianya menjadi huru hara apabila kebanyakan pelajar dari sebuah pengajian tinggi yang dipergunakan oleh Pembangkang telah membuat kecoh di beberapalokasi seperti KL Central, Masjid Jamek , Masjid Kampung Baru, Pudu Raya dan di beberapa tempat lagi.

Patriot telah beredar dan bersurai pada jam 5 petang setalah Tan Seri Omra Din bertemu pihak Polis dan mengarahkan semua ahli patroit untuk bersurai.

Khairy dan Dato' Aziz

Lokman Adam







seorang ahli Patriot ditangkap

FRU bertempur dengan ahli Patriot

Tan Sri Omar Din turun bertemu dengan pihak polis untuk menyuraikan  demo Patriot

Tengku Azman Exco Pemuda UMNO

Bertempur dengan pihak polis





No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts