Thursday, July 21, 2011

BUKTI DAP TAHU TEOH BENG HOCK BUNUH DIRI.

Bunuh diri: Ibu Beng Hock tolak keputusan suruhanjaya

ALOR GAJAH 21 Julai – Ibu kepada mendiang Teoh Beng Hock, menolak hasil siasatan dan keputusan Suruhanjaya Diraja Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock, bahawa kematian anaknya berpunca daripada bunuh diri. 
Suruhanjaya siasatan terdiri daripada lima anggota diketuai seorang Hakim Mahkamah Persekutuan telah menjalankan prosiding siasatan selama 50 hari dan memanggil 70 saksi.

Teng Huw Hoi, 58, berkata, beliau tetap yakin bahawa Beng Hock tidak membunuh diri atas alasan anaknya itu seorang yang baik.

"Saya seorang ibu, saya tidak boleh terima anak saya mati bunuh diri,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di rumahnya di sini, hari ini.

Huw Hoi yang enggan mengulas lanjut, sebaliknya menyerahkan kepada pihak peguam untuk mengeluarkan kenyataan.

Katanya, beliau dan suaminya Teoh Leong Hwee serta anggota keluarga lain akan ke Kuala Lumpur pada petang ini untuk menemui peguam mereka. 

Tak mungkin mereka akan menerima. Pembangkang pasti tidak akan menerima keputusan suruhanjaya bebas berkenaan. Terima atau tidak keputusan tetap diumumkan.
DAP sebenarnya telah maklum lebih awal dan telah memanggil ceramah di ibu pejabat mereka pada 14 hb yang lalu dan teleh membina satu FB bagi menabur fitnah terhadap kerajaan dan menolak isu  keputusan ini.

Ini bererti mereka sebenarnya sudah tahu dan mengharapkan keputusan ini akan diumumkan. Mereka sudah tahu  bahawa TBH membunuh diri.

http://ciliapibloggers.blogspot.com/

4 comments:

  1. Jangan layan nya mereka ni lagi, sudah sudah lah tu..menyusahkan semua orang je, membazir duit

    ReplyDelete
  2. Pergi jahanam lah..dh brp bnk duit sudah habis utk Suruhanjaya Diraja...apa lagi dia org mau.Knp TBH dpt layanan istimewa..apa specialaity dia... sblum daftar nikah dh mati..kerj.kna tanggung utk isteri yg tak sah tu.Siapa TBH just seorg yg dituduh bersubahat dan hampir mengenakan kpd boss beliau.So apa jadi hanya Allah swt.saja tau putar belit dia org..dan rumusanya dia bunuh diri...terima aje lah....x yh abis kan duit kami lagi utk siasatan lain plk....

    ReplyDelete
  3. Jgn tak tahu..








    'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
    http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
    Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. Pemimpin BN mcm PUKIMAK. FUCK Wanita UMNO
    http://blog1Malaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. salam semua
    undilah pas supaya kita rakyat malaysia bebas mencarut.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts