Saturday, July 16, 2011

Anwar benar benar sakit kebelakangan ini.

Anwar kantoi lagi kali ini apabila  dia menipu mengatakan bahawa  Haji Hadi telah dilayan dengan buruk oleh pihak Polis Di Raja Malaysia ketika  Hj Hadi ditahan oleh pihak Polis ketika perhimpunan BERSIH. Berbagai bagai cara penipuan yang telah dibuat oleh Anwar namun ini memberikan "Back Fire" kembali kepada Anwar.

Pengakuan Hj Hadi amat berbeza sekali apabila beliau mengatakan bahawa beliau dilayan baik oleh pihak Polis lihat ini . Sampai bila  harus Anwar melakukan penipuan kepada rakyat dan sampai bila rakyat masih ada yang mempercayai Anwar.

Namun Anwar kelihatan gusar sedikit kebelakangan ini apabila penipuannya banyak didedahkan oleh bloggers pro kerajaan . Dalam twitter terbaru Anwar beliau seolah oalh sasau apabila BERSIH boleh di anggap sebagai gagal. Dalam twitternya dia mengatakan bahawa dia sedang minum di Seri Hartamas dengan anaknya Ihsan dan nampak orang pakai baju kuning terus dia kata orang berkenaan menyokong BERSIH. Teruk penyakit Anwar kali ini.

1 comment:

  1. dah boleh dianggap sakit lah tu , nuar yg gilakan kuasa dan b'mimpi nak mjadi PM akn terus mjadi sakit..mcm2 lah pyakit si nuar ni..pyakit menipu,pyakit liwat,berzina...yg paling dahsyat yg diketahui umum..penyakit suka berlakon...

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts