Sunday, July 10, 2011

BERSIH : Berjaya menonjolkan kememek Anwar dan lakonan hebatnya anak beranak

Najib Tun Razak dan enam ribu orang di PWTC pagi tadi telah mentertawakan Anwar Ibrahim yang kememek. Baru kena gas sikit dah muka teruk sekali, Yang best keluar You Tube dengan baju kuning pun tak buka lagi.Bila disiarkan pula dalam buletin utama berjuta yang ketawa termasuk lah aku, terbahak bahak aku ketawa di coffee house bersama rakan rakan yang lain. Betul lah kata Najib. Baru aku perasan , kememek rupanya Anwar Ibrahim ini.dah tahu kememek main lah jauh jauh. Bukan Anwar saja yang berlakon , anak sulung nya Nurul Ezah pun berlakon sekali.

Kawan aku kata, mula hari ini kita boleh lah panggil Anwar Ibrahim kememek.Macam mana mahu jadi Perdana Menteri kalau kememek. Sikit sikit kememek.Pagi tadi bila Anwar Tweet kata dia baru keluar hospital setelah buat City Scan ada pula yang persendakan Tweet Anwar ini. Mereka kata Doktor yang buat City Scan kata setelah di scan dalam kepala Anwar tak ada Otak.Betul juga kata mereka. kalau ada otak tak lah otak dia macam otak otak.

Apa apa pun BERSIH ini adalah merupakan satu kejayaan , Kejayaan kepada rakyat kerana dapat melihat sebenar lakonan yang dipratontonkan oleh Anwar Ibrahim. Bagaimana dia berlakon secara kememek mahu cari perhatian orang, Bagaimana dia pakai sarung lehernya dahulu.Tak ada siapa yang tampar dia pun , dia terhidu gas saja sampai leher dia boleh patah balik ke, Alhamdulillah , Anwar telah menunjukkan kepada semua rakyat bagaimana dia menjadi seorang pelakon hebat yang boleh menewaskan Rosham Noor. Anwar oh Anwar ....Terima Kasih kerana membuat demo tentang lakonan hebat mu.

2 comments:

  1. hahaha! anuar aljuburi janiji macam2 tp habuk pn tarakkk. yg ade video lucah memanjang.kalo die jd pm comform die halalkan jolok bontot.

    ReplyDelete
  2. Pelakon yg meloyakan.... errkk...

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts