Friday, April 19, 2013

Sah pakatan rakyat ketandusan pemimpin. BN Sah menang di P132 dan N14 #pru13

Rashid  Latif di gugurkan dari Ampangan seperti yang telah kita jangka kerana jika Rashid  akan bertahan sebagai calon di Ampangan atas tiket Pakatan Rakyat sekali lagi , BN akan menang mudah kerana selain dari krisis dalaman Rashid dengan PKR Rashid juga telah ditolak oleh rakyat di Ampangan.

Tetapi apa kurangnya dengan calon yang akan bertanding di Ampangan ini , tentu ramai yang tidak percaya kerana PKR sudah ketandusan pemimpin terpaksa mengambil calon terkuatnya yang telah berjaya mencantas Chegu Bard , Rashid Latiff dan ramai lagi.

Calon ini bertanding di dua kerusi , Parlimen P132 Telok Kemang  dan N14 DUN Ampangan. Calon yang akan menatang Hj Abu ,yang kini menjadi favourate di Ampangan ialah  Dato' Kamarul Bahrin sendiri. Dia bertanding Parlimen dia bertanding DUN. PKR sudah tidak ada orang lagi ke?????

Kamarul Baharin , orang tua yang sentiasa berada di Kuala Lumpur ini sudah pun di Tolak oleh rakyat di Port Dikson kerana jarang jarang sekali turun ke kawasan. Kalau Port Dikson tak boleh nak jaga macam mana nak jaga dua kawasan ????

Calon BN di Ampangan adalah merupakan calon yang dikenali ramai dan kini menjadi favourate untuk menang mudah mengalahkan Dato' Kamarul Ariffin. sila baca ini


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts