Friday, April 5, 2013

Loke Siew Fook V : Penganut PAS tertipu dengan sandiwara Loke cintakan Islam ?


Penyokong PAS di gula gulakan apabila Anthony Loke atau nama  Cina sebanrnya  Loke  Siew Fook kononnya membela Islam apabila mempertikaikan kenyataan Presiden MCA , Chua Siow Lek mengenai isu Hudud.

Hudud ini sebenarnya sememang adalah kosmetik PAS untuk memecah belahkan orang Melayu antara orang UMNO dan PAS. Apa nak diherankan kepada Chua Siow Lek , dia bercakap  di atas tiket bangsa nya. Seperti kata  Nik Aziz dan juga Haji Hadi sebelum ini , mereka ada hak untuk bercakap kerana mereka bukan orang Islam.

Loke  bangun lantang mengutuk Chua Siow Lek sehingga  penganut PAS semua nya teropeguh dengan tipu muslihat Loke Siew Fook  yang pandai berpura pura ini. Betul kah Loke  Siew Fook ini sayangkan Islam , saya akan menulis mengenai isu ini di siri yang  lain nanti. 

Kalau lah Loke ini benar benar sayangkan Islam seperti gambarannya kepada penganut PAS ini, kenapa dia tidak hentamn Karpal Singh ketika setiap kali Karpal Singh hentam Hudud dan Islam?? Kenapa dia takut mahu buka mulut  bila pemimpin parti nya sendiri yang menghina Islam dan menghentam Islam.Ini semua sandiwara Loke Siew Fook.

PAS sendiri tidak mahukan Hudud dan kini Hudud tidak lagidiperkatakan kerana Hudud juga tidak ada dalam menefsto dan  buku jingga PAS. PAS juga menolak Hudud dalam Pakatan yang mereka sertai. oleh :TB


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts