Wednesday, April 10, 2013

RAHSIA SALAH LAKU PEGAWAI MUKA LEMBUT ANWAR DI PETRONAS TERBONGKAR!! #PRU13

MiM tersenyum sinis apabila membaca satu artikel tentang Rafizi Ramli di bawah. Sumbernya di sini : KLIK SINI

Pegawai kanan muka lembut Anwar Ibrahim yang pernah MiM kantoikan sebelum ini tentang isu 'Anwar hilang 2 jam di Facebook dan Twitter' ini begitu pandai dan banyak masa mencari salah orang lain tetapi rupa-rupanya diri sendiri lebih teruk!


MiM senang. Rafizi Ramli dituntut untuk menjawab pendedahan tentang dakwaan buruk laku beliau di Petronas seperti di bawah. Jika beliau tidak jawab, maka segala yang didedahkan ini adalah benar. 

Kita bagi Fizi sampai hari Khamis ini untuk jawab. Jika tidak, artikel ini mungkin akan berada di setiap rumah di Parlimen yang Fizi tandingi nanti! Kita baca di bawah :
Rafizi Ramli yang pernah bertugas di Petronas, sebenarnya diberhentikan ataupun ditendang keluar kerana masalah selalu ponteng dan mencuri-curi masa berkempen untuk pembangkang.

Menurut sahabatnya yang masih berada di Petronas, seorang Lulusan Engineer Petroleum dari Amerika, berkata bahawa Rafizi tidak memberikan teladan yang baik semasa di Petronas. Rafizi dikatakan menjadikan Petronas sebagai hak milik keluarganya sdn. bhd. 
Bukan setakat kes ponteng kerja tetapi juga melibatkan tuntutan palsu. 
Apabila Rafizi Ramli dilantik pula sebagai penasihat ekonomi dalam Kerajaan Selangor, Rafizi gagal membezakan antara kepentingan aset kekal, aset sementara dan aset diapungkan. 
Sebab itulah Rafizi melihat pelaburan dalam Hartanah sebagai merugikan, walaupun ianya dalam kategori kos melepas mengelak kerugian sementara yang bakal ditanggung syarikat induk, selepas ditolak keuntungan kasar melepasi pemberatan margin nasional. Sebab itulah juga Rafizi memecatkan dirinya sendiri tempohari! 
Oleh kerana Rafizi terikat dengan Teori Adam Smith, sama seperti yang digunakapai bosnya Anwar Ibrahim. Rafizi terpaksa menjual aset-aset rakyat Selangor seperti Bangunan-bangunan milik PKNS, Asrama yayasan Selangor di Kampung Pandan, "Bailout" dalam isu Talam. 
Sebelum diterberhentikan dalam Kerajaan Selangor, Rafizi sempat memperbodohkan rakyat Selangor dengan berusaha menjual aset-aset hartanah seperti padang permainan di Kelana Jaya, aset-aset UNISEL dan yang terbaru turut memperjuangkan Air Selangor untuk poket-poket mereka...

sumber Mim

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts