Wednesday, October 10, 2012

Selama ini Anwar tipu saja pasal Al Qardawi : Piuut tishh kahak hijau

Biasanya di mana mana  saja ceramah  Anwar akan  kata ' Yusuf Al Qardawi baru saja menghubungi beliau dan Yussof Qardawi selalau mendoa agar  Anwar dijadikan Perdana Menteri untuk menyelamatkan  rakyat Malaysia dari  kepimpinan yang zalim " hakkkkk puiiittttt... Orang kampung boleh lah kamu tipu Anwar.

Hari ini , Tokoh ulama terkemuka, Prof Dr Yusof Al - Qardawai (gambar) mengutuskan surat kepada kerajaan  Malaysia bagi menghargai sumbangan negara ini dalam membantu rakyat Palestin.

Surat Al- Qardawi itu  diserahkan oleh Timbalan  Pengarah  Al- Quds Beirut. Dr , Aiman Zaidan  kepada Timbalan  Perdana Menteri, Tan Sri Muhiyuddin Yasin di Kual Lumpur , semalam. 

Pengerusi  di Lembaga  Pengarah Yayasan  Al - Quds Malaysia, Nasharuddin Mat Isa berkata, dalam surat tersebut, Al Qardawi mengucapkan terim kasih kepada kerajaan dan rakyat Malaysia diatas sumbangan berterusan terhadao isu Palestin.

Menurut Nasharudin, Selain menghargai  keperihatinan Malaysia dalam isu berkenaan, Al Qardawi juga mendoakan kesejahteraan  Najib, Muhiyuddin dan rakyat Malaysia. oleh :TB

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts