Friday, September 7, 2012

Safee Sali serahkan borang sertai PKR di batu 3 - kata Milo Suam ??

Menariknya penyerang sensasi pasukan bola sepak Harimau Malaya dan juga kelab Pelita Jaya, Safee Sali turut hadir di program Hari Raya tersebut.

Nampaknya Adun KEADILAN Batu Tiga, YB Rodziah Ismail turut meminati Safee Sali dan Pelitajaya.

Kesian akun tenguk kat  pencacai PKR yang kemaruk  mahukan orang muda yang ada nama menyertai PKR. Katanya ,"Safee Sali turut membawa hadiah untuk diberikan kepada para pengunjung yang berjaya menjawab soalan kuiz "Safee Sali tanya anda" di dalam program tersebut." Hah apakah Safi Salee serahkan baju untuk cenderahati kepada peminatnya , buakn serah borang masuk PKR. Tak Salah......

Milosuam mengulas akan kehadiran Safee dalam jamuan hari raya  PKR di Batu 3. Menurut sumber , apbila diajukan soalan kepada Safi Salee beliau menafikan menyokong PKR , sebagai rakyat Malaysia beliau tidak mengambil kirta tentang parti yang membuat rumah terbuka itu kerana beliau hanya ingin menemui peminat beliau dan sebagai rakyat Selangor adalah tidak manis jika beliau menolak  jemputan rumah terbuka itu.

Teruk pembangkang ini pantang nampak sapa saja akan kaitkan dengan menyokong pembangkang. Dah kemaruk sangat ke???? agak agak lah , Safi adalah penyiokong kuat BN kata kawan ku.


1 comment:

  1. nak perangkap orang popular utk tarik pengundi pun agak agak lah!!!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts