Saturday, September 8, 2012

Nenek Tua dari Dungun mahukan Najib segera bubar Parlimen !!!

Arwah Uwan Manja yang pulang ke rahamatullah pada awal aidul Fitri yang lalu.semoga rohnya dirahmat Allah SWT. Allahyarhamah adalah penyokong tegar Tok Mat, pemergiannya amat dirasakan oleh Tok Mat sendiri,
Aku terharu apabila membaca berita seorang nenek di Dungun , seorang nenek yang berusia  108 tahun yang meminta DS Najib untuk membubarkan Parlimen dan mengadakan PRU13  secepat mungkin kerana nenek ini bimbang  dia  tak sempat untuk mengundi BN dan UMNO jika di ditakdirkan dijemput kembali ke rahmatullah jika  PRU13 ini lewat diadakan.

Beliau dapat mengundi UMNO dan BN buat kali terakhir, "kita mana tahu dalam usia macam ini bila bila masa saja Allah boleh menjemput kita" katanya.

Yang lagi TB terharu , nenek ini dan juga nenek manja dari Negeri Sembilan yang merupakan penyokong tegar MB Negeri Sembilan yang telah kembali ke rahmatulah ketika umat Islam meraikan aidilfitri tidak  pula sibuk nak masuk PAS untuk mendapatkan tiket ke syurga.  Nenek manja (Uwan manja) 105 tahun dalam rekod tapi usia sebenar mungkin lebih tidak dapat mengundi  dalam PRU13 yang akan datang.

Tok Mat , kehilangan satu undi yang mata bermakna. apabila kembalinya uwan manja ke Rahmatullah.  Semoga uwan manja ditempatkan bersama orang orang yang solih , insyaalah uwan kami akan pertahankan UMNO dan BN di Negeri Sembilan. Kembali nya Uwan manja  merupakan satu kehilangan bagi Tok Mat sendiri dan juga penduduk kampung Sogo. Al fatihah.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts