Thursday, September 20, 2012

Anwar kata sepupu Najib : Hishamuddin bela samseng baling cat : cuba cer sikit ..Sapa sebenarnya samseng

TB dah hidangkan banyak  cerita cerita selingan di blog ini , bukan apa  untuk menghilangkan jelak sepanjang tahun kita dipaksa  berpolitikan oleh puak pembangkang sampaikan banyak kerja kerja yang kita tinggalkan dan terpaksa layan Nuar Ibrahim kalau tak guyup pula bangsa dan agama kita digadai. 

TB tahu bukan  pembaca saja yang jelak, TB pun jelak juga. Ini satu isu lagi mengenai Bas jelajah Merdeka  Anwar Ibrahim yang meniru DS Najib dengan menggunakan dana rakyat Selangor untuk pembiayaai pembelian dan juga kos penyengelaraan  pengembaraan.

Bukan mengembara mana pun hanya nak berseronok dalam bas. Yang tak boleh blah nya , macam ada sangat orang  mahu dengki dan  sabotaj dengan Idea cilok yang tidak berkesan si mamat ini. Kemana dia pergi tak ramai pun yang menunggu. Program ini program Merdeka "Flip Flop" sebenarnya.

Nak cari publisiti murahan untuk cover tak ada orang yang sambutnya , dialah kot yang upah orang simbah cat , suruh reporter ambil gambar. dah siap satu gimmik.  Lepas tu tuduh  Hishamuddin bela pengganas dan samseng dalam suara keadilan 18 Sept. Sapa bela samseng sebenarnya ini Anwar. Awat hang tak cerita hang bela orang yang  terebalikkan kereta polis dan nak bunuh polis. Awat hang tak cerita yang terajang polis jatuh motor, yang terbalikkan kereta polis semua itu.

Tanyalah diri lagi siapa yang bawa samseng yang  acukan pistol kepada orang awam ??? Polis  yang jaga PM pun tak acu pistol kepada orang awam yang tidak bersenjata. Tak ada senjata boleh lah kalau berani aculah kat yang ada senjata.

Pafdan lah orang kata  suara Keadilan ini semua cerita rekaan dan dongeng  nak bodek Anwar. Anwar ini syok sendiri dengan suara Keadilannya. Suluhlah muka Nuar wei...... Oleh: TepakBersulam




No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts