Friday, September 28, 2012

DAGANG PAK MALAU DAGANG BERLIPAT , DAGANG CHEGU BARD KINI MEREMPAT :: SIAN ACU BACA SIKIT...

CHEGU Bard sudah bawa tikar bantal  berhijrah untuk mengejar cita  cita selama ini yang sering ketandusan sebelum sempat mengawan. ( Layu sebelum berkembang) Anwar Ibrahim tahu Chegu Bard tidak disukai oleh orang orang Negeri  Sembilan dan Khairy bukanlah  lawan Chegu Bard. Chegu Bard terlalu lemah untuk dipertandingkan untuk menentang Khairy.

Sian ko Bard terpaksa gulung tikar bantal tinggalkan N Sembilan .Raya pun kat Negeri orang. Kata  dulu mana  Khairy  pergi ko nak ikut, Tuh asal lari lak dah kocut ko anu tuh...... Chegu Bard pada mulanya mengintai Penang, malangnya di sini juga tidak dapat menerima Bard  kerana DAP kata mereka mahukan anak tempatan. 

Bard dengan berat hati meninggalkan  Penang dan mencuba nasib di Kulim Bandar. Saifuddin Nasution pula mahu kan kerusi ini kerana Saifudin pun ada maslah dengan Bard tak diterima di Kelantan. Bard cuba pula Padang Serai tempat Gobalakrishnan tapi kena rejek  pula oleh Naib Presiden N Surendran kerana dia mahu bertanding di sana kerana mengharapkan sokongan kaum India.Lagi pun itu  quota kerusi untuk kaum India PKR.

Dengar khabar ada satu perbincangan agar  Dato' Jo melepaskan kawasan Sungai Petani kepada Chegu Bard. Nampaknya ytinggal lah kampung halaman, Meranaytu jauh lah Bard bila orang kampung dah halau  dah tak nak Bard lagi.

Asyik menipu aja kerja nya , menabur fitnah . Itulah Bard hidup ini jangan sampai orang meluat, kan dah panjang  perjalanan mencari tempat nak  hidup. \ KOMPORM BARD AKAN KALAH DI MANA JUGA DIA PERGI SEBAB DIA  HANYALAH PEMIMPIN TIN KOSONG SAJA. LAGI PUN AZMIN TENGAH TUNGGGU AJA NAK LANYAK KO BARD.....


OLEH : TB

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts