Friday, September 7, 2012

Nyah ko dari kampung ku Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI)


Esok Anwar Ibrahim di jadualkan akan datang ke kampung aku Rantau Negeri Sembilan. Hari ini orang kamoung aku telah keluar buat laporan Polis dan cuba menghalang Anwar ibrahim untuk datang ke kampung ku. 

Aku akui malah orang kampung aku tahu bahawa negara ini demokrasi , Anwar boleh pergi mana mana saja dia suka. Tapi sebagai warga kampung mereka juga ada hak untuk menghalang seseorang yang mereka rasakan akan membawa bencana kepada kampung mereka dan akan berlalu perpecahan antara penduduk sekampung kerana  Anwar ini sememangnya dikenali sebagai dajal dan orang yang pandai menabur fitnah dan mereka reka cerita.

Semalam mereka berkumpul di hadapan balai polis  Rantau untuk menyatakan bantahan dan membuat laporan polis untuk menyampaikan pesanan bahawa mereka tidak mahu melihat kalibat Anwar di kampung mereka .Aku juga akan balik kampung petang ini untuk melihat dan merakamkan apa saja yang aku rasa patut aku rakamkan untuk rakyat melihat dan menilainya.

Kepada Anwar aku juga ingin berpesan seperti orang orang kampung ku, "Jangan ganggulah kampung aku, aku , jangan kacau keharmonian keluarga orang." itu saja yang aku mahu sampaikan, kerana ini saja yang aku boleh sampaikan yang tak boleh aku sampaikan aku tak lah nak sampaikan kat sini.

baca sini selanjutnya

4 comments:

  1. Senang cerita...penduduk kampung kau bodoh...tak matang dalam berpolitik..

    ReplyDelete
  2. BRAVOO...KAT KG AKU MEMMEYY POK GAY TOK LEH MASUK..IKOT DEPAN TAK BOLEH,IKOT BAKANG LAAAGGII TAK BOLE...

    ReplyDelete
  3. amir..ko yang bodo tak nampak itulah dajjal penipu malaysia...bengong!!

    ReplyDelete
  4. Buat rilek kawan kawan, kalau anwar jadi PM aku nk tengok apa yg berlaku kt malaysia. Jangan sampai kawan kawan yg dok kutuk UMNO cari UMNO balik jilat tapak kaki DS Najib. Hehh

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts